امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ظرفیت تولید آب هرمز به بیش از ۲ هزار متر مکعب در شبانه روز می رسد

ظرفیت تولید آب هرمز به بیش از ۲ هزار متر مکعب در شبانه روز می رسد

منتشر شده در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۶
ظرفیتی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، عبدالحمید حمزه پور جمعه شب در این بازدید که به همراه امام جمعه هرمز صورت گرفت، افزود: با افزایش ظرفیتی که در هفته های آینده صورت می گیرد، تمام نیاز هرمز مرتفع و آب این جزیره به پایداری لازم خواهد رسید.

وی با تاکید بر تامین نیاز آب هرمز در ایام تعطیلات و افزایش جمعیت شناور ایام نوروز خاطرنشان کرد، برای حل این مشکل پیش بینی هایی از جمله احداث مخازن جدید ذخیره و نصب پکیج سیار آبشیرینکن صورت گرفته که امیدواریم با تامین اعتبار لازم این نیاز نیز مرتفع شود.

مدیرعامل ابفای هرمزگان همچنین با قدردانی از امام جمعه هرمز، بر لزوم مصرف بهینه آب تاکید کرد و گفت: آب تولیدی آبشیرینکن، بسیار گران است از این رو انتظار داریم از ظرفیت پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.
حمزه پور یادآورشد: جزیره هرمز به دلیل گردشگری بودن این جزیره در مقطعی از ایام سال به‌ویژه نوروز شاهد حجم عظیمی از حضور مسافر است که برای تامین این نیاز مطالعات لازم انجام و تلاش خواهیم کرد این مشکل مرتفع شود.

 حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی امام جمعه هرمز نیز در این بازدید با قدردانی از حضور مدیرعامل آبفای هرمزگان در این جزیره و بررسی مشکلات این جزیره ابراز امیدواری کرد، با توانمندی هایی که از مدیرعامل جدید آبفا سراغ داریم این مشکلات مرتفع و در آینده شاهد بهبود وضعیت آب جزیره هرمز باشیم

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13325

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات