امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | طرح‌های سازمان بنادر در هرمزگان اشتغال و رونق معیشت مردم را به دنبال دارد

طرح‌های سازمان بنادر در هرمزگان اشتغال و رونق معیشت مردم را به دنبال دارد

منتشر شده در ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶
سازمان بنادر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علی اکبر صفایی روز سه‌شنبه و در سومین و آخرین روز سفر خود به استان هرمزگان در نشست با “مهدی دوستی”، استاندار این استان با اشاره به استقبال بی‌سابقه مسافران در پایانه ها و اسکله های گردشگری هرمزگان از زحمات استاندار و ‌ مدیران و دست‌اندرکاران نهادهای عضو ستاد تسهیلات سفرهای دریایی قدردانی کرد.

وی ادامه داد: هدف ما از سفر به استان هرمزگان، قدردانی از زحمات کارکنان بنادر استان و دست اندارکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی و بازدید از بنادر و اسکله‌های و بررسی خواسته ها و مشکلات موجود بود.

معاون وزیر راه گفت: بازدیدهای ما در استان هرمزگان از منطقه انرژی بر پارسیان در غربی ترین نقطه استان آغاز و در ادامه بنادر آفتاب، چارک ، بندرلنگه ،بندر خمیر، پل و لافت ومجموعه بنادر قشم و هرمز ادامه و در به بندر شهید حقانی بندرعباس پایان‌ یافت و در این میان تصمیم‌های مهمی نیز گرفته شد که نتیجه نهایی این تصمیم‌ها به زودی اعلام خواهد شد.  

صفایی یادآور شد: در این سفر سه روزه تلاش کردیم در راستای سیاست‌ های دولت سیزدهم که توجه به مردم در اولویت است، روند خدمات دهی را مورد ارزیابی قرارداده و طرح‌های اولویت دار را در سازمان بنادر و دریانوردی دنبال کنیم تا رضایت مردم را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تاکید بر توسعه فعالیت‌های دریامحور و اقتصاد دریاپایه، تصریح کرد: برخی از تصمیم‌ها و طرح‌ها در همین سال جدید شروع و برخی طرح‌ها نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد تا بتوانیم در دولت سیزدهم با یک برنامه‌ریزی‌ منسجم و مدون قدم‌های سازنده‌ای در راستای توسعه طرح‌های دریامحور با هدف‌گذاری کمک به رونق معیشت مردم استان برداریم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که نتیجه و خیر و برکات این بازدیدها و تصمیم‌گیری‌ها در مورد طرح‌های مختلف سازمان بنادر و دریانوردی در استان هرمزگان به نفع مردم این استان باشد و در انجام این مهم ، همراهی و مساعدت نمایندگان محترم مجلس و مجموعه استانداری قطعا راهگشا خواهد بود .

صفایی افزود: در نشست‌ با نمایندگان استان، شهردار بندرعباس و اعضای شورای شهر، پیشنهادها و نکاتی در راستای توسعه اشتغال و رونق اقتصادی در حوزه حمل و نقل دریایی استان به ویژه خود شهر بندرعباس مطرح شد که در جمع بندی این سفر بسیار موثر است.

گفتنی است، در دیدار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس، منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان و رییس فراکسیون توسعه اقتصاد دریامحور در مجلس نیز حضور داشت، بر مشارکت و ایفای نقش سازمان بنادر و دریانوردی در بهسازی و توسعه شهر بندرعباس تاکید شد.

راه‌اندازی ایستگاه‌های اطفا حریق ساحلی، ساخت هنرستان دریایی، تعیین تکلیف اسکله نخل ناخدا، بخشی از پیشنهادهای مطرح شده از سوی شرکت کنندگان بود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات