امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
صفحه نخست | اقتصادی | شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برای کامیونت های وارداتی به اتمام رسید

شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برای کامیونت های وارداتی به اتمام رسید

منتشر شده در ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵
شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برای کامیونت های وارداتی به اتمام رسید

 مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از پایان تشریفات مرتبط با ترخیص و شماره گذاری کامیونت های وارداتی به این منطقه آزاد و ارسال پرونده های مربوط به شرح سیستم، تیپ و مدل ۱۵ نوع خودرو به همراه مستندات آنها به واحد تعویض پلاک پلیس راهور این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قشم، محسن رضایی فر روز یکشنبه اظهار داشت: تمامی مراحل مربوط به مدیریت های گمرک، محیط زیست، استاندارد و اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برای کامیونت های وارداتی به این منطقه آزاد به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: پس از مکاتبات صورت گرفته از حدود ۲ هفته قبل ارسال مستندات پرونده این خودروها شامل پروانه گمرکی، مجوزهای استاندارد، محیط زیست و معرفی نامه اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم به واحد تعویض پلاک پلیس راهور شهرستان قشم برای پلاک گذاری (پلاک عمومی) ارسال شده است.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: پیش از این مطابق ضوابط و مقررات با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته آزمون تاییدیه محیط زیست برای ۳۳ مدل از خودروهای وارداتی شامل انواع کامیون، کامیونت، مینی بوس و کامیون کشنده در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شده بود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=17068

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات