امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | استاندارهرمزگان: ۱۵شعبان یکی از پربرکت ترین اعیاد مسلمانان است

استاندارهرمزگان: ۱۵شعبان یکی از پربرکت ترین اعیاد مسلمانان است

منتشر شده در ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
شعبان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مهدی دوستی روز جمعه با صدور پیامی، فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان، ولی عصر، امام زمان، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را تبریک و تهنیت، افزود: نیمه شعبان مهم ترین، خاطره انگیز ترین و شادترین ایام سال برای شیعیان است، در این روز افراد گوناگون و علاقه‌مندان به اهل بیت عصمت و طهارت “علیهم السلام”، شادمانی خود را ابراز داشته و این روز بسیار مهم را گرامی می دارند.

وی ادامه داد: پانزدهم شعبان سال ۲۵۵ هجری روز میلاد منجی عالم بشریت و روز نجات مومنین از گردابهای جهل و نادانی و تداعی بخش نور امید در قلوب مومنین است. در این روز مبارک، حجت دوازدهمین شیعیان جهان، امید همه پیامبران “علیهم‌السلام” و اوصیاء و اولیای الهی برای حکومت عدالت در گیتی، پا به عرصه جهان نهاد.

استاندار هرمزگان نامگذاری این روز مقدس به عنوان آغاز بخش هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، نشان دهنده جایگاه ویژه و تاثیر گذار این بزرگواران در مجموعه ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی به عنوان خادمان اسلام در صیانت از ارزش های اسلامی در مقابل دشمنان دانست و یادآور شد: جا دارد از تلاش‌ها، کوشش، ایثار و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای تامین امنیت میهن اسلامی، تشکر و قدردانی نمایم.

دوستی همچنین اضافه کرد: اینجانب فرخنده میلاد آخرین برگزیده الهی، عدالت گستر عالم هستی، حضرت صاحب‌الزمان، ولی عصر، امام زمان، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به تمام مسلمانان جهان به خصوص مردم شریف و بزرگوار استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تعجیل در ظهور حضرتش را از خداوند متعال مسئلت دارم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12783

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات