اجتماعیپیشنهاد سردبیر

سامانه پاسخگویی 124 در سازمان صمت هرمزگان افتتاح شد

وزیر صنعت، معدن وتجارت اظهار داشت: فعالیت «سامانه‌ پاسخگویی» توسط وزارت صمت در مرحله نخست در پنج استان از جمله استان هرمزگان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت صبح امروز در حاشیه نشست با فعالان صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان اعلام کرد: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت استان ارجاع می شود را بررسی نموده و کار را متناسب با درخواست موجود به بخش و واحد مربوطه به طور مستقیم ارجاع می دهد و در اسرع وقت به دست فرد مربوطه می رسد و از طرف درخواست کننده، پیگیری‌ کرده که این کار به سرانجام برسد.

وی ضمن اشاره به حذف بروکراسی اداری با توجه به راه اندازی سامانه پاسخگویی در وزارت صمت افزود: امید است این سامانه که در هفته جاری در استان هرمزگان فعال شده است طی یکی دو هفته آینده بطور کامل عملیاتی شود و این نوید خوبی است که کارهای اداری یا بروکراسی که همه از آن به نحوی مشکل دارند در بخش صنعت، معدن و تجارت ازبین برود.

وزیر صنعت معدن و تجارت ابراز داشت: تا اکنون ممکن است شهروندان هرمزگانی به تلفن ۱۲۴ بعنوان تلفن شکایات قیمت کالا و خدمات توجه کرده باشند ولیکن از این پس علاوه بر طرح شکایت، شهروندان می توانند تمامی درخواستهای این مجموعه اعم از واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری و طرح هر گونه مساله را با ارتباط گرفتن با سامانه 124 راهنمایی لازم را دریافت کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا