امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
صفحه نخست | اجتماعی | زندان های کشور باید هوشمند سازی شوند

زندان های کشور باید هوشمند سازی شوند

منتشر شده در ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴
هوشمند سازی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، سرهنگ ذوالفقار برفر روز چهارشنبه در نشست با  فرماندهای یگان حفاظت زندان های هرمزگان در بندرعباس افزود: مبادی ورودی زندان ها بسیار حساس است و باید با نصب و راه‌اندازی دستگاه ایکس ری از ورود اقلام ممنوعه به زندان جلوگیری کرد.
وی بیان داشت: تامین و پایداری امنیت از نیازهای اساسی جامعه است و زندان ها با نگهداری مجرمان خطرناک نقش بسیار پررنگی در ارتقای سلامت اجتماعی و روانی مردم دارند.
فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور اظهارداشت: اگر خدشه ای به امنیت زندان ها وارد شود، هیچ کدام از برنامه های اصلاحی و تربیتی اجرایی نخواهد شد.
سرهنگ برفر تصریح کرد: بازرسی های غیرمترقبه نیز موجب ارتقای امنیت زندان ها می شود و باید این مهم را با جدیت دنبال کرد.
وی گفت: باید فعالیت روزانه مددجویان را نیز رصد و با پیشگیری به موقع از وقوع ناامنی در زندان ها جلوگیری کرد.
فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور یادآورشد: روحیه همکاری و همدلی کارکنان در زندان ها ستودنی است که این مهم یکی از عوامل موفقیت زندان های هرمزگان است.
مصطفی کیشانی مدیرکل زندان های هرمزگان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام شده در زندان های استان پرداخت و گفت: اساس کار زندانبانی بر پایه نظم و امنیت است که با هوشیاری همه کارکنان به خصوص یگان حفاظت، امنیت پایدار در همه زندان های استان نهادینه شده است.
 فرمانده یگان حفاظت زندان های کشور در سفر به هرمزگان از زندان های بندرعباس، بندرلنگه، میناب و بازداشتگاه قشم بازدید میدانی به عمل آورد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8591

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *