امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
صفحه نخست | اجتماعی | روز پرکار شورا و شهرداری سوزا

روز پرکار شورا و شهرداری سوزا

منتشر شده در ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۳

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ رئیس، نایب رئیس شورا و شهردار شهر سوزا بعد از ظهر دوشنبه با حضور در شهر بندرعباس و طی نشستی صمیمانه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان دیدار کردند.
در این نشست از زحمات بی شائبه و چندین ساله حاج صالح دریانورد در استان هرمزگان و اقدامات شایان ایشان در جهت رشد جزیره قشم تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 

این جلسه که با حضور محمد دریانورد رئیس شورا، میرعلی سلامی نایب رئیس شورا و عبدلله تشه شهردار شهر سوزا و با محوریت جاده رمکان به سوزا برگزار شد.

این جاده با طول ۱۱ کیلومتر یکی از جاده های پرخطر در سطح جزیره است که با توجه به اهمیت بهسازی آن تصمیم بر آن شد که با تشکیل جلسه ای تخصصی اعتبار لازم برای ساخت این جاده تامین گردد.
ساخت این جاده به صورت مشارکتی توسط شهرداری سوزا، شورای شهر سوزا، دهیاری رمکان، دهیاری زیرانگ و خیرین کلید خواهد خورد.

در این جلسه با توجه به ضرورت و اهمیت تقویت زیرساخت های ورزشی شهر سوزا، اعتباری به مبلغ ۳ میلیارد ریال به احداث زمین چمن شهر سوزا و بازسازی سالن ورزشی این شهر اختصاص یافت.
همچنین در ادامه دکتر دریانورد با تاکید بر توسعه ورزش و ترویج فعالیت های ورزشی، قول مساعدت در زمینه تامین اعتبار لازم برای چمن مصنوعی و سایر تجهیزات مورد نیاز استادیوم ورزشی شهر سوزا را دادند.

آغاز بهسازی جاده سوزا به رمکان

 در ادامه سلسله نشست های رئیس و نایب رئیس شورا و شهردار سوزا با رضایی معاون راهداری اداره کل راهداری استان هرمزگان دیدار کردند.

در این نشست با پرداختن به وضعیت جاده سوزا به رمکان مقرر گردید ماون رهداری اداره کل به همراه تیم کارشناسان این سازمان از این مسیر بازدید کنند.
 پروژه بهسازی جاده رمکان به سوزا به زودی آغاز می گردد و تا پایان سال جاری زیرسازی آن به پایان خواهد رسید.

افزایش سرانه فضای ورزشی در شهر سوزا

 رئیس و نایب رئیس شورا و شهردار سوزا در پایان سفر خود به شهر بندرعباس با امیاری رییس سازمان ورزش و جوانان استان هرمزگان دیدار کردند.

در این نشست که با محوریت کمبود فضاهای ورزشی در شهر سوزا برگزار گردید؛ تصمیم بر آن شد که با مشارکت شهرداری، شورای شهر سوزا و اداره ورزش و جوانان سرانه فضاهای ورزشی در شهر سوزا افزایش یابد.
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان در سفری از شهر سوزا بازدید به عمل می آورد تا در خصوص بودجه ورزشی این شهر تصمیمات نهایی اخذ شود.

 شهردار سوزا در پایان این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت های بی دریغ جناب امیاری در سمت مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان هرمزگان از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6976

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات