امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
صفحه نخست | اجتماعی | رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با پیگیری و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس

رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با پیگیری و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس

منتشر شده در ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۴
قصاص

به گزارش پایگاه خبری قشم، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با پیگیری و تلاش اعضای شعبه ویژه شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس و اعلام رضایت اولیای دم خبر داد.
 
علی صالحی یادآور شد: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر توجه ویژه به تعیین تکلیف پرونده‌های قصاص از طریق استفاده از ظرفیت‌های شورا‌های حل اختلاف، این پرونده قتل عمد به شعبه ویژه شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس ارجاع شد که خوشبختانه با تلاش اعضای این شورا و معتمدین محلی پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور طرفین پرونده، منجر به سازش گردید.
 
وی همچنین گذشت اولیای دم در این پرونده را اقدامی درخور تحسین برشمرد و تأکید کرد: اعلام رضایت در این خصوص یقیناً رضایت الهی را به همراه دارد.
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه با تأکید بر اینکه شورا‌های حل اختلاف نهادی مردمی و برآمده از بطن جامعه است اظهار داشت: خوشبختانه در پرتو تدابیر حکیمانه ریاست محترم قوه قضاییه، شورا‌های حل اختلاف نقش مؤثری را در حل و فصل منازعات و برقراری صلح و آرامش در مناطق مختلف کشور به ویژه استان هرمزگان ایفا می‌نمایند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7201

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *