امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷
صفحه نخست | اجتماعی | راه‌اندازی ۶ جایگاه توزیع سیلندرگاز مایع در بندرعباس

راه‌اندازی ۶ جایگاه توزیع سیلندرگاز مایع در بندرعباس

اخبار :
منتشر شده در ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
راه‌اندازی ۶ جایگاه توزیع سیلندرگاز مایع در بندرعباس

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری بندرعباس گفت: ۶ جایگاه جدید توزیع سیلندر خانگی برای تسهیل و دسترسی آسان شهروندان به گاز مایع در شهر بندرعباس راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری قشم، حمزه زرنگاری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از جایگاه‌های عرضه سیلندرگاز مایع در شهر بندرعباس، دریافت هرگونه فرآورده نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه الکترونیکی سدف به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir دانست و افزود: کسانی که تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام خود را در این سامانه کامل کرده، هرچه سریع‌تر برای دریافت گازمایع خانگی به صورت یارانه‌ای اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هر خانواده در ماه می‌تواند چهار کپسول ۱۱ کیلوگرمی گازمایع از سامانه سدف خریداری کند، تصریح کرد: سهمیه ۴۴ کیلوگرمی هر خانوار در کارت بانکی عضو شبکه شتاب سرپرست خانوار ثبت می‌‎شود و با همین کارت بانکی می‌تواند سهمیه خود را از شرکت‎‌های پخش کننده با قیمت مصوب ۲۷۹ هزار ریال دریافت کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری بندرعباس با اشاره به اینکه ثبت‌نام در سامانه سدف شرط دریافت گاز مایع یارانه‌ای است، ادامه داد: اصناف دارای مجوز نیز برای دریافت سیلندرگاز مایع به صورت یارانه‌ای پس از ثبت نام خود در سامانه سدف و تایید اداره صنعت، معدن و تجارت، می‌توانند سهمیه ماهانه خود را دریافت کنند.

چهار مکان عرضه سیلندرگاز مایع در سطح شهر بندرعباس درنظرگرفته شده است که شامل بلوار هرمز، روبروی بلوار یاسر (ششصد دستگاه)، سیدکامل، کنار زمین ورزشی خورشید، میدان دوراهی ایسینی، روبروی راه ورودی کوهستان پارک پنجه‌علی و چهارراه پگاه به سمت بلوار امام حسین(ع) است و دراین مکان‌ها امکان ثبت‌نام در سامانه سدف هم فراهم است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=17174

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات