امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | دومین یادواره شهدای منطقه ایسین بندرعباس برگزار شد

دومین یادواره شهدای منطقه ایسین بندرعباس برگزار شد

منتشر شده در ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰
منطقه ایسین

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دراین مراسم یکی از همرزمان سردار شیهد قاسم سلیمانی وجانباز ۷۰ درصد گفت: شهدا، جانبازان و رزمندگان درطول هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم از جان خود گذشتند تا ما امروز در ایران و حتی کشورهای همسایه از امنیت و زندگی راحت برخوردار باشیم.

سردار رحیم نوعی اقدم افزود: در جنگ با عراق ، تمام دنیا پشت سرصدام بودند ، هرگونه کمک نظامی ، اطلاعاتی واقتصادی به وی کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ساقط شود اما به لطف خدا این خواب دشمنان تعبیر نشد و یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیافتاد.

وی ادامه داد: درطول دوران دفاع مقدس  مردم ایران تنها بودند ، چه انسان های پاک ومخلص از دست دادیم ، ضمن جانبازی و اسارت ، هنوز  شمار زیادی از خانواده چشم انداز بازگشت شهدای خود هستند، ما از ۳۴ کشور دنیا اسیر جنگی داشتیم که نشان می دهد این کشورها نیرو به عراق اعزام کرده و همراه نیروهای بعثی با ما می جنگیدند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه تصریح کرد:آمریکا داعش را برای ازبین بردن کشورهایی مثل عراق، سوریه وایران بوجود آورد ،به همراه کشورهای دیگر آنقدر سلاح ومهمات و آموزش به آنها دادندکه بخش های زیادی از کشورهای عراق سوریه را گرفتند اما ایران اجازه نداد این کشورها سقوط کنند.

وی یاد آو رشد: در جنگ سوریه هم وقتی دشمنان اصرار به رفتن بشار اسد رییس جمهور سوریه کردند امام خامنه ای به حاج قاسم دستور داد باید بشار اسد بماند چرا که خط مقدم ما مبارزه علیه صهیونسیم از بین می رفت و دشمن را از ۵۰متری حرم حضرت زینب (س) بیرون راندیم.

دراین مراسم معنوی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همراه با مداحی و خاطره گویی و گرامیداشت یاد وخاطره و تجلیل از مقام شهدا و خانواده آنان همراه بود که مورد استقبال بی نظیر اهالی این منطقه قرار گرفت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12551

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات