امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | دستگیری ۲۰۸ متهم در هرمزگان در یک روز

دستگیری ۲۰۸ متهم در هرمزگان در یک روز

منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۳
208 متهم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، طرح اقتدار و امنیت نوروزی طی ۲۴ ساعت توسط مأموران در سطح استان اجراء شد.

وی افزود: در همین راستا مأموران موفق به دستگیری ۲۰۸ نفر متهم در سطح استان شدند که از این تعداد ۴۴ نفر سارق بوده اند که مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله طلاجات و سایر لوازم خانگی، گوشی موبایل و یک دستگاه خودور سرقتی نیز از آنان کشف شد. 

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی دستگیری سارق و افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، اذعان داشت: در این مدت ۲۳ پرونده کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد ریال شامل قطعات و لوازم برقی آشپرخانه ، البسه ، اسباب بازی و سایر اقلام قاچاق کشف شده است. 

سردار جعفری کشف ۳۲۲ کیلو انواع مواد مخدر، کشف ۵قبضه سلاح، ۵۰۰ لیتر مشروب و ۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر توفیقات این طرح عنوان کرد و با تأکید بر استمرار اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با قانون شکنان، از عموم هموطنان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13128

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات