امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
صفحه نخست | اجتماعی | دستگیری کارمند متخلف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و کشف مقادیر قابل توجهی داروی درمان کرونا

دستگیری کارمند متخلف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و کشف مقادیر قابل توجهی داروی درمان کرونا

منتشر شده در ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰
کارمند

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از میزان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگویی از دستگیری کارمند متخلف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و کشف مقادیر قابل توجهی داروی درمان کرونا از منزل او خبر داد.

وی اظهارداشت: در پی اخبار دریافتی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه یکی از کارمند های بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، به صورت غیرقانونی و خارج از چرخه توزیع، اقدام به فروش داروهای درمان کرونا در بازار آزاد می نماید، با توجه به اهمیت موضوع و کمبود این داروها در مراکز درمانی استان و سراسر کشور، به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد، تدابیر لازم را به منظور بررسی موضوع و شناسایی متهم اتخاذ نماید.

صالحی تصریح کرد: در نتیجه اقدامات قضایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مأموران پلیس امنیت اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان، با رصد دقیق و لحظه به لحظه فعالیت های متهم ،موفق شدند محل دپوی داروهای درمان کرونا را شناسایی نمایند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم ، مقادیر قابل توجهی انواع داروی درمان کرونایی به ویژه رمدسیویر کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در نتیجه تحقیقات مشخص شده نامبرده داروهای کشف شده را به چند برابر قیمت واقعی در سطح شهر به فروش می رسانده است.

وی در پایان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و هشدار به متخلفان و سودجویان از وضعیت موجود، بیان کرد: با توجه به نیاز شدید و حیاتی عموم مردم به اقلام بهداشتی و داروهای درمان کرونا، در پی تأکیدات ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور برخورد قاطعانه و بدون اغماض با متخلفین، نظارت و کنترل را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است و از هیچ کوششی در این خصوص فروگذار نخواهد کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6664

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *