امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
صفحه نخست | اجتماعی | دستگیری قاتل فراری در هرمزگان

دستگیری قاتل فراری در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

فرمانده انتظامی استان از شناسايی و دستگيری يک قاتل فراری در استان خبرداد.

دستگیری قاتل فراری در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: درپی وقوع یک فقره درگیری و نزاع جمعی  منجر به قتل با ضربات چاقو در یکی ازمحلات بندرعباس ،موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی  استان با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام  و با اقدامات فنی و اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی سه نفر عاملان اصلی درگیری منجر به قتل را شناسایی ودر یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت : متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده  صراحتا اقرار کردند فردی بنام رامتین ک با وارد کردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مقتول او را به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: با توجه به اینکه قاتل بلافاصله بعد از قتل از صحنه متواری و توسط بستگان مخفی شده بود، با تلاش همه جانبه صورت گرفته ، عاملان دخیل در فرار و مخفی شدن قاتل اصلی شامل داماد ، خواهر و خاله قاتل  نیز شناسایی ودر عملیات پلیسی دیگر دستگیر و بازداشت شدند.

سردارجاویدان گفت: با همکاری متهمان دستگیر شده  مخفیگاه  قاتل اصلی در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ودر یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر که در بازجویی های صورت گرفته صراحتا به قتل مقتول با ضربه چاقو به انگیزه بحث و جدل با مقتول اعتراف کرد که متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=23977

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات