امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳
صفحه نخست | اقتصادی | دبیر همایش «فولادی شو»:بندرعباس در مسیر تبدیل شدن به کانون فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان جنوب و جنوب شرق کشور است

دبیر همایش «فولادی شو»:بندرعباس در مسیر تبدیل شدن به کانون فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان جنوب و جنوب شرق کشور است

اخبار :
منتشر شده در ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

 دبیر ششمین همایش "فولادی شو" و مدیر توسعه محصولات فولاد هرمزگان گفت: دستاوردهای رویداد علمی –صنعتی فولادی شو نشان داد بندرعباس در مسیر تبدیل شدن به کانون فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان جنوب و جنوب شرق کشور است.

دبیر همایش «فولادی شو»:بندرعباس در مسیر تبدیل شدن به کانون فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان جنوب و جنوب شرق کشور است

 دبیر ششمین همایش “فولادی شو” و مدیر توسعه محصولات فولاد هرمزگان گفت: دستاوردهای رویداد علمی –صنعتی فولادی شو نشان داد بندرعباس در مسیر تبدیل شدن به کانون فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان جنوب و جنوب شرق کشور است.

به گزارش پایگاه خبری قشم، شاهین زارع روز شنبه افزود: به گفته شرکت کنندگان در این رویداد و کارشناسان و مدیران صنایع فولادی و ارائه کنندگان ایده های دانش بنیان، طرح ها و مباحث ششمین همایش فولادی شو نسبت به پنج دوره قبلی ارتقای کیفی و علمی قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر راهبرد جغرافیایی صنعتی کشور نیز در هرمزگان تعریف شده است که پیش بینی تولید سالانه ۱۱۰ میلیون تن فولاد در منطقه ویژه، استقرار و توسعه صنایع پالایشگاهی و دیگر شاخه های صنعت، زمینه مناسبی برای تبدیل بندرعباس به مرکز فعالیت شرکت های دانش بنیان جنوب کشور است.

زارع با اشاره به استقبال گسترده و حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان از استان های هرمزگان، کرمان، سیستان وبلوچستان و فارس در این رویداد خاطرنشان کرد: ۲ طرح از هرمزگان شامل ایده های عملیاتی در حوزه فناوری اطلاعات (آی تی ) و موتورهای الکتریکی از جمله طرح هایی بود که مورد توجه فولاد هرمزگان قرار گرفت و پس از طی فرآیندهای تعریف شده، تعامل لازم برای استفاده از آنها انجام خواهد شد.

دبیر همایش فولادی شو محیط زیست و تولید فولاد سبز، توسعه محصولات و فناوری، بهره‌گیری از مواد پیشرفته و استفاده از دانش‌های نوظهور را از اولویت های فولاد هرمزگان در همکاری با شرکت های دانش بنیان اعلام کرد.

رویداد «فولادی شو» به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

در این رویداد نخبگان و پژوهشگران صنعت فولاد از استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان، بوشهر و سیستان وبلوچستان طرح‌های دانش بنیان و خلاقانه خود را عرضه کردند.

شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، پارک علم و فناوری استان هرمزگان و شرکت فولاد هرمزگان در این رویداد همکاری داشتند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=17493

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات