امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
صفحه نخست | اخبار قشم | بازدید فرماندار قشم از کلاس‌های آموزش حضوری دانشگاه آزاد اسلامی

بازدید فرماندار قشم از کلاس‌های آموزش حضوری دانشگاه آزاد اسلامی

منتشر شده در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از آنا از قشم، محمد محمدحسینی تختی فرماندار شهرستان قشم از روند برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری و دیگر امکانات دانشگاه آزاد قشم بازدید و با حضور در کلاس‌های آموزش حضوری، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های این دانشگاه، علاوه‌ بر تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان با استادان و دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد قشم در این بازدید با تشریح امکانات، دستاوردها و روند آماده‌سازی کلاس‌ها به‌منظور حضور دانشجویان عنوان کرد: از مهم‌ترین اهداف مراکز آموزش عالی به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش تخصصی، مهارتی و اجتماعی دانشجو است که متأسفانه با آغاز پاندمی کرونا و غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها، این وظیفه و مسئولیت تا حدود زیادی کمرنگ شد.

حمید رستمی جاز اضافه کرد: به همین منظور تمام همکاران تلاش و جدیت خود را به کار بسته‌اند تا همزمان با حضور مجدد دانشجویان در دانشگاه‌ها، مسیر رشد و تعالی در کشور سرعت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه واحد قشم جزء پیشگامان آغاز آموزش مجازی از زمان شروع پاندمی کرونا بود، بیان کرد: در این مدت با همکاری استادان و حوزه‌های مختلف دانشگاه، تلاش شد تا با برگزاری وبینارهای متعدد بخشی از انفعال ناشی از حضور نداشتن دانشجویان در بخش‌های فرهنگی و علمی برطرف شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13439

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات