امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان – ۲۹ بهمن

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان – ۲۹ بهمن

منتشر شده در ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱
خطبه های نماز جمعه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از صداوسیما مرکز خلیج فارس، امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: صبر و بردباری از ویژگی‌های مؤمنان است.
سید عبدالباعث قتالی افزود: در زندگی مومنان بدنبال سختی، آسانی می‌آید.

خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه
امام جمعه بندرلنگه از کم‌کاری بعضی از مدیران ادارات نسبت به رسیدگی به مطالبات مردم انتقاد کرد و گفت: توسعه نیافتگی شهرستان و روی زمین ماندن مطالبات مردم از کم کاری برخی مدیران است.
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا گفت: هر مدیری توان خدمتگزاری به مردم را ندارد مسئولیت را به افراد توانمند بسپارد.

خطبه‌های نمازجمعه اهل سنت بندرلنگه
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: برپا داشتن نماز جمعه یک عبادت دسته جمعی است و شرکت در نماز جمعه امری ضروری است.
شیخ مسعود راهبر افزود: در قرآن سوره به نام جمعه نامگذاری شده و حضور در نماز جمعه باعث تقویت روح برادری بین نمازگزاران می‌شود.

خطبه‌های نماز جمعه جاسک
امام جمعه موقت شهرستان جاسک با تبریک سالروز قیام مردم تبریز گفت: قیام مردم تبریز و قم زمینه ساز انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام موسی شمس الدینی افزود: ۵ اسفند نیز روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس است و این دانشمند کشورمان مایه افتخار این سرزمین است.

خطبه‌های نماز جمعه میناب
امام جمعه موقت میناب گفت: حضرت زینب الگوی معرفت، بصیرت، شجاعت، صبر و استقامت بود و امروز جبهه مقاومت به برکت صبر و استقامت و الگوپذیری از ملت ایران بوجود آمده است.
حجت الاسلام درخشان افزود: دشمنان با جنگ نرم سعی در مخدوش کردن ذهن مردم، سیاه نمایی، کوچک جلوه دادن ارزش‌های انقلاب و مایوس کردن مردم دارند.

خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد
امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: یکی از مهمترین بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مردم آذربایجان شرقی این بود که جوانان ببینند دشمن کدام نقطه را هدف گرفته است و در نقطه مقابل آن، حرکت و عمل کنند.
حجت الاسلام حسین غلامی افزود: کارآفرینی بهترین راه برای به گردش درآوردن سرمایه‌های خوابیده، رشد شخصی افراد و بهترین راه جلوگیری از انحرافات اخلاقی است.

خطبه‌های نماز جمعه بستک
امام جمعه شهرستان بستک گفت: یکی از تهدید‌های متوجه جهاد تبیین، گرفتار شدن و متوقف ماندن در ایستگاه تبیین است که با توجه به بیانات رهبر انقلاب می‌توان الگوی تبیین را استخراج کرد.
حجت الاسلام یونس قائدی افزود: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، دشمن در تلاش است تا شناخت درستی از دستاوردهایمان نداشته باشیم و احساس شکست کنیم.

خطبه‌های نماز جمعه قشم
امام جمعه قشم گفت: مردم باید بدانند در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، در یک منطقه‌ای مانند قشم، چند کارخانه تعطیل یا راه اندازی شده و یا چند نیروی انسانی مشغول بکار یا بیکار شده اند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: تریبون نماز جمعه جایگاه آگاهی بخشی و دادستانی از حقوق عمومی مردم است و در این راستا مسئولان باید اقدامات خود را به مردم گزارش دهند.

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت قشم
خطیب موقت اهل سنت قشم گفت: دنیاستیزی و نادیده گرفتن آن در هیچ جای قرآن نیامده است مگر آنکه منجر به دنیاپرستی شود.
شیخ خطیبی افزود: آنجایی دنیا مورد نکوهش قرار می‌گیرد که باعث انجام کار حرام، نادیده گرفتن حقوق دیگران و فراموش کردن آخرت شود.

خطبه‌های نماز جمعه سیریک
امام جمعه شهرستان سیریک گفت: زیبنده نیست که نیرو‌های فعال شرکت‌های معدنی و صنعتی بزرگ در سیریک غیر بومی باشند و جوانان تحصیلکرده و بومی شهرستان سهمی نداشته باشند.
حجت الاسلام محسن سالاری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ساخت شهرک شهید سلیمانی به منظور اسکان مردم زاچ و داربست قدردانی کرد.

خطبه‌های نماز جمعه پارسیان
امام جمعه موقت پارسیان گفت: نباید کمبود‌ها و مشکلات بر پیشرفت‌های مهم و اساسی این انقلاب سایه افکند.
حجت‌الاسلام مجید آرایش افزود: مسئولان باید همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشت مردم انجام دهند.

خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد
امام جمعه حاجی آباد گفت: رهاسازی فرهنگ به هیچ وجه جایز نیست و باید از تولیدات فرهنگی سالم حمایت و از تولیدات مضر جلوگیری کرد.
حجت‌الاسلام شریفی افزود: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می‌رود با آسیب شناسی درست از سال‌های گذشته سینما، برای ریل گذاری درست سینمای تراز فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی تلاش کند.

خطبه‌های نماز جمعه رودان
امام جمعه رودان گفت: رهبر انقلاب در دیدار با مردم شریف آذربایجان شرقی یک راهبرد مشخص و یک سخنرانی مهم و راهگشا برای نظام داشتند که خلاصه‌ای از بیانیه گام دوم و جهاد تبیین بود.
حجت الاسلام دری همچنین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری رودان، خواستار توجه بیشتر به طبیعت و فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان شد.

خطبه‌های نماز جمعه بندرخمیر
امام جمعه بندرخمیر گفت: میدان دادن به جوانان انقلابی برای حرکت توسعه‌ای دولت مهمترین ظرفیت و بازوی مستحکم آن خواهد بود.
حجت الاسلام شعیب صالحی افزود: مشورت مسئولان استان با دلسوزان انقلاب باعث تسریع در رفع مشکلات می‌شود.

خطبه‌های نماز جمعه بوموسی
خطیب موقت جمعه بوموسی گفت: جوانان و نوجوانان از سرمایه‌های ارزشمند این سرزمین هستند که می‌توانند مدیرانی توانمند برای آینده کشور باشند.
حجت الاسلام شیرزاد حسنی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین افزود: امت باید گوش به فرمان رهبر و امام جامعه باشند و ما امروز موظفیم در این مسیر گام برداریم.

خطبه‌های نماز جمعه توکهور وهشتبندی
امام جمعه توکهور وهشتبندی گفت: خواجه نصیرالدین طوسی یکی از مفاخر بزرگ اسلام و تشیع است و وی فداکاری‌های بسیار بزرگی در تاریخ اسلام انجام داده است.
حجت الاسلام حسین جهانگیری افزود: مردم انقلابی توکهور و هشتبندی با شرکت در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت کردند.

خطبه‌های نماز جمعه هرمز
امام جمعه هرمز گفت: توجه به نیاز‌های اساسی آینده کشور مهمترین محور‌های سخنان رهبر انقلاب در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مردم آذربایجان شرقی بود که موفقیت کشور در گروه تحقق این خواسته‌ها است.
حجت الاسلام فتح الله بهزادی افزود: دشمن اکنون با تشویق به بی عفتی و بی حجابی جنگ نرم راه انداخته که با الگو قرار دادن فرهنگ اهل بیت (ع) باید به جنگ آن‌ها رفت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=11893

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات