امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
صفحه نخست | اجتماعی | جمع آوری بساط عرضه قلیان در ساحل پارک ولایت بندرعباس

جمع آوری بساط عرضه قلیان در ساحل پارک ولایت بندرعباس

اخبار :
منتشر شده در ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۷

ساعتی بعد از انتشار فیلم یک عرضه کننده قلیان در ساحل پارک ولایت که مدعی بود می خواهد مردم را با مصرف قلیان سورپرایز کند با حضور پلیس و عوامل شهرداری سورپرایز شد.

جمع آوری قلیان ها در ساحل پارک ولایت بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری قشم، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان امروز در خصوص عرضه قلیان در ساحل پارک ولایت اظهار داشت: دستگاه قضایی به مردم اطمینان می‌دهد که با عوامل تهدیدکننده سلامت و بهداشت عمومی با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می کند.

وی اجرای قانون منع استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی با همکاری شبکه بهداشت و دیگر دستگاه‌های متولی را راهکاری مناسب به منظور حفاظت از سلامت جامعه و پیشگیری و مقابله با شیوع برخی امراض مسری برشمرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین با هشدار جدی به واحدهای صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی تأکید کرد: در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه به منظور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین ضرورت انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و صیانت قانونمند از حقوق عمومی با هدف پیشگیری از مخاطرات برای شهروندان، از پلیس اماکن عمومی و دیگر دستگاه‌های متولی خواسته شده است در صورت مشاهده هرگونه تخلف حین بازرسی به سرعت با همکاری عوامل مرکز بهداشت، اقدامات لازم را انجام دهند و نتیجه را به دادستانی اعلام کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=20136

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات