امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
صفحه نخست | اجتماعی | جابه جایی مسافر به سواحل کیش بطورمطلق ممنوع است

جابه جایی مسافر به سواحل کیش بطورمطلق ممنوع است

منتشر شده در ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷
کیش

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، محمدزنگانه روز جمعه در گفت و گویی اظهار داشت: ۱۶ تیم از نیروهای‌ پلیس در راستای اجرای مصوبات شورای سلامت و دستور دادستان با هدف کاهش تجمعات در سواحل کیش برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره شیوع ویروس جدید کرونا بر روند اجرای این طرح نظارت دارند.

وی اضافه کرد:همکاری خوب مردم و کاهش چشم گیر تجمعات قابل تقدیر است اما ۲ موضوع مهم تردد دسته جمعی بعضی از افراد با موتورهای شارژی و جابجایی مسافر به سواحل کماکان مشاهده می شود که برابر مصوبات شورای سلامت مجموعه اجرائیات سازمان با پشتیبانی نیروهای پلیس نسبت به ساماندهی و بر خورد با متخلفین اقدام خواهد کرد.

زنگانه گفت: همچنین جابه جایی مسافران از طریق خودروهای عمومی و مسافر بر دارای مجوز که انتقال و جابه جایی مسافر به کلیه سواحل خصوصا کشتی یونانی و مسیرهای منتهی به آن کلبه هور و جاده جهان مطلقا ممنوع است امیدواریم رانندگان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش یادآورشد:هدف اصلی از اجرای طرح های محدودیت تردد شبانه و توقف و ورود افراد به سواحل حفظ سلامت مردم و کاهش گسترش ویروس جدید است .

وی گفت:برابر مطالبه حداکثری مردم در خصوص برخورد با رانندگان متخلف و مدیریت ترددگروهی موتورهای شارژی در سواحل و سطح شهر، تجمع مسافران در سواحل و عدم توجه به مصوبات شورای سلامت و طرح های ابلاغی موضوع برخورد با متخلفین بصورت جدی در دستور کار متوالیان امر قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش اضافه کرد: اکثریت مردم، صنوف و مجموعه های فعال در جزیره با اهتمام جدی و اطلاع رسانی خوب اصحاب رسانه پای کار هستند و نسبت به رعایت ضوابط ابلاغی اهتمام دارند امیدواریم همه افراد برای حفظ جان خود و سایرین کوشا باشند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6540

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *