امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸
صفحه نخست | اجتماعی | ثبت بیش از ۴۰۲ هزار تردد نوروزی در جاده‌های هرمزگان

ثبت بیش از ۴۰۲ هزار تردد نوروزی در جاده‌های هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از ثبت ۴۰۲ هزار و ۴۰۵ تردد نوروزی انواع وسایل نقلیه در جاده‌های ورودی و خروجی استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

ثبت بیش از ۴۰۲ هزار تردد نوروزی در جاده‌های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم،  عباس شرفی شامگاه پنجشنبه تعداد تردد ورودی به استان را بیش از ۲۱۵ هزار وسایل نقلیه اعلام کرد و افزود: باوجود همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان، میزان تردد ورودی به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: تعداد تردد خروج از استان بیش از ۱۸۶ هزار وسایل نقلیه است که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

آغاز سفرهای نوروزی با پویش «چشم به راهیم»

شرفی ادامه داد: تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است و هموطنان می‌توانند با تماس با این سامانه و یا از طریق مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزاری موبایلی ۱۴۱ از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، همزمان با فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش «چشم به راهیم» با هدف ایمنی سفر و کاهش حداکثری آمار تصادفات و فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی در هرمزگان اجرا کرده است که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات