امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | تکلیف افرادی که دز دوم واکسن اسپوتنیک را دریافت نکرده اند، چیست؟

تکلیف افرادی که دز دوم واکسن اسپوتنیک را دریافت نکرده اند، چیست؟

منتشر شده در ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸
ساکن

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص تعیین تکلیف افرادی که دز دوم واکسن اسپوتنیک را دریافت نکرده اند، گفت: افرادی که نوبت دومشان فرا رسیده و هنوز موفق به دریافت واکسن نشده اند، می توانند از واکسن آسترازنکا که به زودی زمان و مکان دریافتش اعلام خواهد شد، بهره ببرند.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۶ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۸ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جان‌باختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۲۳۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۱۶۵ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۷۰۹ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۱۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با بیان اینکه از امروز تمام متولیدن ۱۳۴۰ به قبل که از واکسیناسیون جا مانده اند می‌توانند بدون ثبت نام به یکی از مراکز تجمیعی در شهرستان بندرعباس برای تزریق واکسن مراجعه کنند، تصریح کرد: فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون از ساعت ۸ تا ۲۱ است و در روزهای آتی یک مرکز تجمیعی جدید در شهرستان بندرعباس فعال خواهد شد.

نوروزیان با اشاره به اینکه ساعت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش می‌یابد، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان دایر است که ۱۱ مرکز آن در شهرستان بندرعباس فعالیت دارند.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6956

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *