امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | تلاشم برای حضور در فینال توکیو ۲۰۲۰ است/مسئولان هرمزگان سنگ تمام گذاشتند

تلاشم برای حضور در فینال توکیو ۲۰۲۰ است/مسئولان هرمزگان سنگ تمام گذاشتند

منتشر شده در ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳
توکیو

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با حضور در محل اردوی ملی پوشان پاراکانو کشورمان جهت اعزام به مسابقات پاراالمپیک توکیو از اسلام جاهدی تقدیر کردند.

احمد مرادی در گفت و گویی، افزود: اسلام جاهدی نمونه ای مجاهدت، تلاش و استعداد جوانان هرمزگانی است که با حداقل امکانات خود را به این نقطه رسانده اند.

وی با بیان اینکه جوانان هرمزگانی همواره نشان داده اند با اندکی توجه می توانند در عرصه های بین المللی پرچم پرافتخار ایران را برافراشته کنند، بیان کرد: خوشبختانه با مساعدت استاندار هرمزگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان تمامی شرایط برای حضور موفق اسلام جاهدی مهیا شده است و پیش از اعزام به پاراالمپیک، در پرتغال توانست با حمایت مسئولان استان هرمزگان اردوی مناسبی را طی کند.

مرادی با اشاره به اینکه امیدواریم جاهدی بتواند در توکیو بهترین نتیجه و رکورد شخصی اش را ثبت کند، عنوان کرد: حضور جاهدی به تنهایی خود برگ زرینی در دفتر ورزش هرمزگان است که امیدوارم با یک نتیجه خوب بتواند این برگ زرین را به یادگار در اذهان جای بگذارد.

همچنین قایقران پارالمپیکی در رشته پاراکانو  در گفتو گویی، با تقدیر از مسئولان استان هرمزگان که هرگونه حمایت را جهت حضور پرقدرتش در مسابقات توکیو به کار بستند، اظهار کرد: کمپ تمرینی پرتغال بزرگ ترین تجربه قبل از بازیهای پارالمپیک توکیو بود، این کمپ بار فنی خوبی را برای من به دنبال داشت و با بررسی نقاط ضعف و قوت خود، نکاتی که از نظر فنی لازم بود دریافت کردم.

وی گفت: قبل از اعزام به پرتغال استرس زیادی برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو داشتم، اما با حضور در این کمپ و رقابت با قایقرانانی که شانس زیادی برای مدال آوری در توکیو دارند، نه تنها سبب افزایش بار فنی من شد بلکه از نظر روحی و روانی نیز شرایطی را برای من ایجاد کرد که دیگر دغدغه ای برای رقابت با حریفان پارالمپیکی خود نداشته باشم.

جاهدی با بیان این که هر روز این کمپ برای من یک مسابقه بود نه تمرین، اضافه کرد: در حال حاضر با آمادگی خوبی که پیدا کرده ام تلاشم بر این است که ابتدا در فینال A بازیهای پارالمپیک قرار بگیرم و سپس تمرکزم را برای کسب سکو قرار دهم.
عضو تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکانو ادامه داد: بلافاصله پس از بازگشت از پرتغال تمرینات خود را که بیشتر کارهای سرعتی و انفجاری است در دریاچه آزادی آغاز کردم تا قبل از اعزام به توکیو به اوج آمادگی برسم.

وی در پایان زمان اعزام خود به پارالمپیک توکیو را سوم شهریور عنوان کرد و افزود:  مسابقات قایقرانی از ۱۱ شهریور در توکیو آغاز می شود که طی هماهنگی که با قایقرانان شرکت کننده در کمپ تمرینی پرتغال داشتم قرار است پیش از شرکت در مسابقات، این کمپ تمرینی در توکیو نیز ادامه داشته باشد تا با آمادگی خوبی در رقابتها حضور پیدا کنیم.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6694

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *