امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹
صفحه نخست | اقتصادی | تحویل ۴۲ خودروی سبک و سنگین به دهیاری‌های هرمزگان

تحویل ۴۲ خودروی سبک و سنگین به دهیاری‌های هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۴

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: ۴۲ خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب طرح‌های درآمدزا به دهیاری‌های این استان تحویل داده شد.

به گزارش  پایگاه خبری قشم، نرگس غلامپور روز یکشنبه در حاشیه مراسم تحویل این خودروها به دهیاران استان اظهار کرد: این خودروها شامل وانت، کامیونت و لودر بوده که در حوزه عمرانی و خدماتی در قالب طرح‌های درآمدزا و با تسهیلات بانکی خریداری و در فاز نخست تحویل دهیاران مشارکت کننده در این طرح شد.

وی هزینه خریداری این خودروها که شامل ۹ لودر، ۶ کامیونت و ۲۷ وانت بوده را افزون‌بر ۷۸۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۱۰ درصد آن سهم آورده دهیاری و ۹۰ درصد از محل تسهیلات درآمدزای پست بانک تامین شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی نیز طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها با تمرکز بر حوزه گردشگری، کشاورزی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و خدماتی انجام می‌شود.

تحویل ماشین آلات دهیاری‌ها در مراسمی به صورت نمادین در محل استانداری هرمزگان و با حضور مدیرکل فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و مدیرعامل پست بانک استان انجام شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=16585

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات