امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۳
صفحه نخست | اخبار قشم | بیش از ۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی قشم رفع تصرف شد

بیش از ۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی قشم رفع تصرف شد

منتشر شده در ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علی صالحی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: این اراضی در منطقه بندرگاه شهر درگهان و خارج از محدوده طرح هادی روستای تورگان در جزیره قشم قرار دارد.

وی ادامه داد: رفع تصرف این اراضی با دستور قضایی و همکاری یگان حفاظت از اراضی ملی و ماموران انتظامی انجام شد.

رییس‌کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: پرونده‌هایی که در ارتباط با تخلفات و تصرفات عدوانی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان هرمزگان تشکیل شده با جدیت و سرعت رسیدگی می‌شود.

صالحی با تاکید بر مقابله قاطع و بدون اغماض با متصرفان اراضی ملی و دولتی افزود: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می‌ماند.

وی تاکید کرد کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع رسانی مردمی، امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی را فراهم می‌کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6537

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *