امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴
صفحه نخست | اقتصادی | بهسازی و نوسازی روشنایی فضای آرامستان بندرعباس

بهسازی و نوسازی روشنایی فضای آرامستان بندرعباس

اخبار :
منتشر شده در ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۶

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از بهسازی و نوسازی روشنایی در بلوارها و برج نورها در بهشت زهرا(س) خبر داد.

بهسازی و نوسازی روشنایی فضای آرامستان بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری قشم، امید کاردانی مدیر آرامستان شهرداری بندرعباس در این ارتباط اظهارکرد: تامین روشنایی محیط بهشت زهرا(س) جزو نیازهای ضروری بشمار می رود.

وی با اشاره به اینکه تامین افزایش روشنایی در راستای بالابردن سطح امنیت و صیانت از اموات نقش بسزایی در بهشت زهرا (س) دارد، افزود: عملیات بهسازی و نوسازی هفده پایه چراغ روشنایی در بلوار ها و ده برج نور در آرامستان صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به قدیمی بودن چراغ بلوار و برج نورها و نامناسب بودن جنس لامپ ها، ۱۰۰ عدد پروژکتور ال ای دی که از نظر کیفیت، نوردهی مناسب و صرفه جویی در مصرف برق موثر است مورد استفاده قرار گرفته است.

 وی اظهار داشت: تعداد ۴۶ پروژکتور ال ای دی در پایه چراغ بلوارهای ورودی جنب قطعات ۱۳،۱۴،۱۵،۱۸، مفاخر و از ساختمان اداری تا ساختمان غسالخانه و ۵۴ پروژکتور دیگر در ده برج نور محیط بهشت زهرا(س) توسط واحد تاسیسات سازمان آرامستان صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: طرح نوسازی و بهسازی تامین افزایش روشنایی در محیط بهشت زهرا(س) در راستای حفظ امنیت، آسایش و بالابردن رضایتمندی شهروندان انجام شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=18974

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات