امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶
صفحه نخست | اقتصادی | بندرعباس میزبان دومین نمایشگاه بین المللی صنایع شیلاتی ایران

بندرعباس میزبان دومین نمایشگاه بین المللی صنایع شیلاتی ایران

اخبار :
منتشر شده در ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰

مدیرکل شیلات هرمزگان از برپایی دومین نمایشگاه بین المللی صنایع شیلاتی ایران و جشنواره برگزیده های صنعت شیلات ایران به همت شیلات هرمزگان و با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی بندرعباس خبر داد.

بندرعباس میزبان دومین نمایشگاه بین المللی صنایع شیلاتی ایران

به گزارش پایگاه خبری قشم، نمایشگاه بین المللی صنایع شیلاتی ایران پنجم الی هشتم دیماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار می شود.

مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه بین المللی از تجهیزات آبزی پروری، صیادی، غذاهای دریایی و صنایع وابسته از محورهای مهم این نمایشگاه هستند خبر داد.

وی افزود: در این نمایشگاه بین المللی چندین پنل تخصصی با موضوعات مدیریت تولید در کنار بیماری میگو، تغذیه آبزیان پرورشی، پرورش ماهی در قفس، چالش ها و افق های پیش رو و … برگزار می‌گردد.

بارانی همچنین افزود: در بخش جانبی این نمایشگاه بین المللی جشنوراه تجلیل از برگزیده گان صنعت شیلات ایران با بیش از ۲۵ برگزیده در محورهای تکثیر میگو، پرورش میگو،پرورش ماهی در قفس، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی، نوآوری در بخش شیلات و بازار برگزار خواهد شد.

مدیرکل شیلات هرمزگان افزود: تاکنون بیش از ۵۰ شرکت جهت حضور در این نمایشگاه بین المللی از سراسر کشور اعلام آمادگی و حضور کرده اند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=18217

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات