امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | شمار بستری‌های کرونا در هرمزگان به ۳۲۸ نفر رسید

شمار بستری‌های کرونا در هرمزگان به ۳۲۸ نفر رسید

منتشر شده در ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۸
بستری

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان یکشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع بستری ها، ۵۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که حال ۱۵ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به فوت چهار نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا، تصریح کرد: فوتی ها دو مرد و دو زن ۱۵ تا ۸۴ ساله از شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد و بستک بودند.

دکتر نوروزیان بیان داشت: متاسفانه سه نفر از فوتی ها واکسن کرونا تزریق نکرده بودند و یک نفر نیز ۹ ماه از زمان تزریق دز دومش گذشته بود.

وی خاطرنشان کرد: فرد ۱۵ ساله فوت شده یک نوجوان پسر بود که متاسفانه دارای بیماری های زمینه ای متعددی بود و در ضمن واکسن کرونا نیز تزریق نکرده بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون کرونا، اظهار داشت: با ثبت چهار فوتی جدید، شمار فوتی های کرونا در هرمزگان به ۲ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

وی بیان داشت: از همه مردم خواستاریم تا نسب به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند و کسانی که سه ماه از زمان تزریق دز دوم واکسن آنها گذشته، می توانند بدون نوبت جهت دریافت دز سوم به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=11971

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات