امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۸
صفحه نخست | اجتماعی | برگزاری آزمون های «شبه نهایی» هماهنگ در هفته پایانی فروردین

برگزاری آزمون های «شبه نهایی» هماهنگ در هفته پایانی فروردین

اخبار :
منتشر شده در ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در هفتمین جلسه کیفیت بخشی آموزشی از برگزاری آزمون های «شبه نهایی» هماهنگ در هفته پایانی فروردین ماه خبر داد.

برگزاری آزمون های «شبه نهایی» هماهنگ در هفته پایانی فروردین
 
به گزارش پایگاه خبری قشم، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز در هفتمین جلسه کیفیت بخشی با بیان اینکه کیفیت بخشی در حال حاضر یکی از محورهای اصلی همه مباحث آموزشی است عنوان کرد: رسالت مهم آموزش و پرورش به عنوان نظام تعلیم و تربیت کشور، ارتقای کیفیت اموزشی با استفاده از روش های مناسب و شایسته است.
وی افزود: در دهه آخر فروردین ماه آزمون های شبه نهایی به صورت هماهنگ و همزمان در سراسر استان با محوریت دبیرخانه های راهبردی کشوری با ۴ عنوان درسی ؛ ۲درس تخصصی و ۲ درس عمومی در هر پایه از ۳ پایه دوره دوم متوسطه آزمون برگزار می شود.
قویدل ادامه داد: به زودی بسته ای در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار خواهد گرفت که در آن بسته، اهداف جزیی دروس و سوال های اساسی که مربوط به آن اهداف است در کنار سطوح شناختی که مورد هدف قرار می دهند و سوال براساس آن طراحی می شود گنجانده شده که بر اساس آن، این طراحی ها انجام می شود تا این آزمون کاملا شبه آزمون و متناظر به آزمون نهایی برگزار شود.
اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات