امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱
صفحه نخست | اجتماعی | بازگشایی و تعریض معابر شهر لمزان

بازگشایی و تعریض معابر شهر لمزان

اخبار :
منتشر شده در ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ بعد از سالها فرازو نشیب در شهرداری لمزان، در یک سال اخیر شاهد فعالیتهای قابل توجه سازندگی در این شهر هستیم که بارقه امید را در جبران عقب ماندگی گذشته این شهر زنده کرده است.

بازگشایی و تعریض معابر شهر لمزان

وجود پشتوانه مستحکم و حمایت همه جانبه منتخبین مردم در شورای اسلامی و زحمات بی شائبه تمامی زحمتکشان شهرداری ، و استقبال مالکین و تعامل بسیار خوب شهردار و شورای اسلامی شهر لمزان با مردم را عامل مهم و اساسی در اجرا، تکمیل و تقدیم پروژه های خدمت رسان به شهروندان دانست.

یکی از خدمات شهرداری‌ها حل گره‌ها و مشکلات ترافیکی، عریض سازی معابر، ایجاد سهولت تردد و آمد و شد برای سفرهای درون شهری شهروندان و اصلاحات هندسی برای ایمن سازی ترددهاست که با عنوان معبرگشایی مطرح می‌شود و در این راستا شهرداری‌ها با انواع تملک‌ها به خدمات رسانی می‌پردازند.

مدیریت شهری لمزان نیز در طول سالیان از این خدمت‌رسانی غافل نبوده و به ویژه در یک سال اخیر شهرداری توسعه متوازن شهر را در اولویت خود قرارداده و به این ترتیب معبرگشایی‌ها انجام شده است.

در پایان ضمن قدردانی از شهروندان محترم ، اعضای شورای اسلامی شهر، و مالکین محترم که در اجرای این پروژه بسیار اثر گذار بودند : ان شاءالله این کار مثبت مبارک مردم شهریف لمزان باشد و بعد از اجراو بهره برداری این پروژه ما رضایتمندی مردم را از این مسیر زیبا داشته باشیم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لمزان

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24170

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات