امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹
صفحه نخست | اخبار قشم | بازگشایی تمام مدارس قشم از ۱۴ فروردین/ عدم حضور دانش‌آموزان غیبت حساب می‌شود

بازگشایی تمام مدارس قشم از ۱۴ فروردین/ عدم حضور دانش‌آموزان غیبت حساب می‌شود

منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷
بازگشایی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از قشم، حسین دیرباز ظهر امروز در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس، مهمترین موضوع  را زدن ماسک و تهویه در کلاس درس مدارس عنوان کرد و گفت: تیم‌های نظارتی از اداره کل و کارشناسان مدیریت شهرستان به طور مستمر از مدارس بازدید به عمل خواهند آورد. 

وی ادامه داد: تصمیمات درخصوص بازگشایی مدارس بنابر دستور مقام عالی وزارت و با تأیید ستاد ملی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا تصویب شده است.

دیرباز تاکید کرد: حضور غیاب دانش آموزان و همچنین عوامل آموزشی و اجرایی مدارس روزانه بطور مرتب و مستمر انجام و با هرگونه غیبت غیرموجه برابر مقررات و آیین نامه اجرایی مدارس برخورد خواهد شد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش قشم تدریس رسمی همکاران برابر ابلاغ پرسنلی و برنامه هفتگی مدرسه صرفا بصورت حضوری در کلاس انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیچ گونه آموزش و تدریس رسمی روزانه مطالب درسی در بستر شاد و سایر پلتفرم ها توسط همکاران انجام نخواهد شد و بستر شاد و سایر پلتفرم ها صرفا فرصت و ظرفیتی کامل برای توسعه محتوای پشتیبان، ارتباط اولیا و مربیان، فراخوان ها، نظرسنجی، اجرای پویش ها، گفتگو و اندیشه ورزی، فعالیت های تکمیلی کلاسی، ارسال و پیگیری  تکالیف مهارت محور و اجرای فوق برنامه های تکمیلی، جبرانی، اختیاری و…خواهد بود.

دیرباز خاطرنشان کرد: هیچ گونه قید و شرطی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان برای حضور در مدرسه نیست و تشویق مقتضی برای تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان توسط مراقبین سلامت و مدیران مدارس انجام گردد لیکن واکسیناسیون  عوامل آموزشی و اجرایی مدارس الزامی است.

به گفته وی اجباری به تهیه لباس متحدالشکل برای دانش آموزان در ادامه سال تحصیلی جاری وجود ندارد.

دیرباز از مدیران مدارس خواست در فرصت باقی مانده تا چهاردهم فروردین ماه با هماهنگی و کارسازی انجمن اولیا و مربیان مدارس و بدون تشریفات طولانی نسبت به هماهنگی و قرارداد و راه اندازی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان در مدارس شهری اقدام عاجل کنند.

 مدیر آموزش و پرورش قشم تاکید کرد: هیچ مدرسه ای اعم از دولتی، غیردولتی، خاص، نمی تواند خود را مستثنی از مفاد ابلاغیه در خصوص آموزش های الزامی حضوری و کلی بداند و هیچ عذر و بهانه ای در این خصوص پذیرفته نیست و ضمن برخورد قانونی با هرگونه سهل انگاری و بی تفاوتی در اجرای بخشنامه، از مدیران و عوامل محترم مدارس برتر در اجرای بهینه دستورالعمل متعاقبا تقدیر به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات