امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
صفحه نخست | اجتماعی |  بارندگی ۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق بندرعباس خسارت زد

 بارندگی ۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق بندرعباس خسارت زد

اخبار :
منتشر شده در ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۶

 مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه وضعیت شبکه اینگونه است که در شرایط بارندگی، باد و طوفان دچار مشکل می‌شود، گفت: بارندگی امروز در بندرعباس، حداقل ۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق خسارت وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری قشم، محمد کریمی روز پنجشنبه افزود: گزارش‌هایی از صاعقه زدگی برخی تاسیسات همچون ترانس‌های برق، پارگی خطوط وجود دارد و حداقل چهار ترانس سوخته است.

وی ادامه داد: جایگزین کردن این ترانس‌ها و رفع پارگی‌های شبکه زمان‌بر بوده و حداقل قیمت هر ترانس ۶ میلیارد ریال است، اکیپ‌های شرکت توزیع برق هرمزگان درحال رفع خرابی‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه ان‌شاءالله مسوولان، این شرکت را در جبران خسارت‌ها و تامین هزینه‌های یاری می‌دهند، اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز چنین وضعیتی در شبکه برقی که ذات آن دچار مشکل شدن در شرایط اینچنینی است؛ باید بودجه بسیاری داشت تا صرف تعمیر و نگهداری کرد، از طرفی هم به خاطر شرایط این استان هزینه‌ها بسیار بیشتر از سایر مناطق است.

کریمی ابراز کرد: باید به این توجه کرد که درآمد توزیع برق سالانه ۶ تا هفت هزار میلیارد ریال و هزینه‌های تعمیر و نگهداری در هرمزگان ۲ تا سه برابر این مبلغ است.

شایان ذکر است، بارندگی امروز در بندرعباس موجب آبگرفتگی معابر و شکستن برخی درختان در خیابان‌ها و کُندی ترافیک شهری شد.

آب ناشی از باران در برخی مناطق راه مناسبی برای ورود به کانال‌های هدایت آب‌های سطحی نداشت که همین بر افزون‌تر شدن مشکل مردم تاثیر داشت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=16701

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات