امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
صفحه نخست | اخبار قشم | اولویت با تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب قشم است

اولویت با تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب قشم است

منتشر شده در ۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۵
شبکه آبرسانی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از قشم، افشار فتح‌الهی امروز در جلسه ستاد سفر قشم با شهرداران جزیره قشم بیان کرد: رفع نواقص موجود و تکمیل زیرساخت‌های اولیه باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا سازمان منطقه آزاد قشم آمادگی همکاری با تمامی ادارات، نهادها و مردم خونگرم جزیره را دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود، ماحصل نیازهای زیرساختی است که در طول سالیان باید به سرانجام می رسیده، افزود: در این مدت کم تلاش کردیم اقدامات کوتاه مدت و مدیریتی را در دستور کار قرار دهیم تا از زمان، بودجه و امکانات، نهایت بهره را ببریم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: بسیاری از مشکلات احصا و بررسی شده اما رفع آن نیازمند زمان بلندمدت‌تری است که با یاری تمامی ارگان‌ها و نهادها، تلاش داریم بعد از پایان نوروز، برنامه‌ریزی در راستای افزایش رفاه عمومی را فراهم کنیم.

وی گفت: احداث ۶۰ سرویس بهداشتی قابل جابجایی در مدت ۳ ماه و نظم‌دهی به مسافران نوروزی مهمترین برنامه ای بود که می شد در این مدت کوتاه به آن دست یافت.

فتح‌الهی همچنین کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای و همچنین به صفر رسیدن فوتی‌های جاده ای را یکی از دستاورهای ستاد تسهیلات سفر در نوروز امسال برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تداوم رفع نقاط حادثه خیز، شاهد افزایش و ارتقای ایمنی جاده های شهری باشیم.

میرداد میردادی، شهردار شهر قشم نیز در این جلسه گفت: خدمات خوبی توسط ستاد خدمات سفر پیش بینی شد که موجب خدمات رسانی شایسته به گردشگران گردیده و اکنون با اقدامات صورت گرفته، شاهد رضایت بسیاری از گردشگران هستیم و امیدواریم مشکلات موجود با برنامه‌ریزی برای سال‌های آینده مرتفع شود.

احمد رحیمی هلری، شهردار لافت هم اظهار کرد:  از آغاز فعالیت لافت به عنوان شهر، سازمان منطقه آزاد قشم همواره حامی و یاریگر ما بوده است. کمپ پارک لافت، به عنوان یکی از اقدامات عمرانی در این بخش، ضمن ایجاد فضای خدماتی شایسته، موجبات نشاط مردم و رضایت گردشگران را فراهم کرده است.

شهرداران درگهان، طبل، رمکان و سوزا هم با ارزیابی مثبت از خدمات ستاد سفر قشم آمادگی خود مبنی بر همکاری همه جانبه و هم‌افزایی تمام نهادها برای خدمت‌رسانی به گردشگران را اعلام کردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13044

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات