امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰
صفحه نخست | اجتماعی | اهداء ۴۳ عدد مخزن آب به روستا‌های هرمزگان

اهداء ۴۳ عدد مخزن آب به روستا‌های هرمزگان

منتشر شده در ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۵
مخزن

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: برای خرید این مخزن ها چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

منوچهر دانشمند افزود: پارسال در زمینه عمرانی، آبرسانی، درمانی و ساخت ۹۰ فضای آموزشی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در هرمزگان هزینه شده است.

وی به راه اندازی بیمارستان صحرایی در بندرعباس اشاره کرد و گفت: ۵ هزار کیت تشخیص کرونا، ۵ هزار دست لباس ایزوله (گان)، کپسول و دستگاه اکسیژن نیز به مراکز درمانی هرمزگان اهداء شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: در هرمزگان ظرفیت ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی وجود دارد.
منوچهر دانشمند افزود: تاکنون حدود ۸۰۰ فرصت شغلی در جامعه روستایی هرمزگان ایجاد، و ۳ هزار ۵۰۰ شغل نیز در استان هدف گذاری شده است.

امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هم گفت: آبرسانی به شهر گوهران و ۵۸ روستا از سد سهران، آبرسانی به جزیره هرمز، شهرستان‌های سیریک و غرب جاسک از طرح‌های مشترک و درحال اجرا با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان نیز با اشاره به مشکلات تامین آب روستا‌های استان گفت: باید برای رفع مشکل آب شهرستان‌های قشم و سیریک تلاش شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6985

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *