امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
صفحه نخست | اجتماعی | اهانت به قرآن و پیامبر (ص)، توهین به همه ادیان آسمانی است

اهانت به قرآن و پیامبر (ص)، توهین به همه ادیان آسمانی است

منتشر شده در ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۱
اهانت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان طی انتشار بیانیه‌ای، هتک حرمت به قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد. در متن این بیانیه آمده است:

«در پی اهانت به قرآن کریم، و پیامبر اعظم(ص) توسط رسانه فرانسوی و جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش به‌ویژه رفتار ابلهانه رئیس‌جمهور فرانسه که به بهانه دفاع از آزادی بیان و عقیده آن را تائید کرده است، سیاست کینه‌توزانه و خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌المللی و استکبار جهانی هدایت می‌شود، به‌یقین با طراحی عوامل خودفروخته رسانه‌های سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی، طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایتکار که در لباس روشنفکری یا رسانه‌ای و با اسم برخورداری از آزادی بیان در دنیای دروغین و متمدن غربی جولان می‌دهند، به اجرا گذارده می‌شود. اهانت به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همه ادیان آسمانی است.

اسلام زنده و پویا است و این‌گونه تلاش مذبوحانه بیان‌گر تأثیرگذاری دین مبین اسلام بر وجدان‌های بیدار جوامع و احساس تنفر از دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمانان از گسترش روزافزون این دین مبین الهی در سراسر گیتی است.

ما جمع رزمندگان و امت خونگرم و همیشه در صحنه هرمزگان، ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد(ص) و تسلیت و تعزیت به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ، آمریکا و هم‌پیمانانش اعلام می‌کنیم».

اهانت

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3008

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *