امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | انتقاد نماینده از کم‌کاری برخی مدیران در هرمزگان

انتقاد نماینده از کم‌کاری برخی مدیران در هرمزگان

منتشر شده در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۵
انتقاد

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس امروز در نشست شورای سلامت بخش مهران شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: انباشتی از مسائل ومشکلاتمان در حوزه های مختلف از خود تحریمی برخی از مسئولان است.

وی افزود: قبل از اینکه مسئولان در تهران برای مجوزها نه بگویند در خود استان به ما سرمایه‌گذار نه می گویند و همین سبب قفل شدن برخی امور مهم مردم شده است.

وی با بیان اینکه اگر مسئولیتی پذیرفتیم باید پای کار بیاییم و چانه زنی کنیم، افزود: اگر نمیتوانیم استعفاء دهیم و کار را به دست دیگری بسپاریم. چرا برخی مسئولان منتظرند که از تهران کارها به آنها دیکته شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران از مدیران استانی خواست پای کار بیایند و خود را با دولت وقف دهند.

جباری تاکید کرد: مدیران نه گفتن را کنار بگذارند و بگویند می شود و می توانیم.

وی سپس خطاب به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از آن خواست تکلیف شبانه روزی کردن درمانگاه چارک ولمزان و یا ارتقای آنها به بیمارستان و همچنین درمانگاه کنخ نیز که توسط استاندار سابق کلنگ زنی شده را مشخص کند.

وی گفت: تحولی در کشور ایجاد شده و دولتی انقلابی و در میدان پای کار آمده است و استانداری هم داریم که بحمدالله خود جهادی و همواره در میان مردم است و در حوادث اولین نفر حاضر می شود.

جباری اضافه کرد: برخی معاونین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقعا ضعیف عمل می کنند و باید برخی کارها را از طریق وزارتخانه مربوطه پیگیری کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13306

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات