امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
صفحه نخست | اجتماعی | امام جمعه موقت قشم: رفع مشکلات فعلی کشور با تولید ممکن است

امام جمعه موقت قشم: رفع مشکلات فعلی کشور با تولید ممکن است

منتشر شده در ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۲
رفع

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مهدی بهره‌مند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم افزود: سه سال متوالی است که نامگذاری سال بر پایه تولید است، رونق، جهش و مانع زدایی و پشتیبانی از تولید که نشانگرد نقش موثر این امر در رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مسوولان پیام‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری را دیر متوجه می‌شوند و یا آنرا با اهمیت نمی‌شمارند.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: با تولید می‌توان بیکاری را به حداقل رساند و با رفع مشکلات معیشتی، آرامش روانی برای مردم مهیا کرد.

بهره‌مند اظهار کرد: حمایت و توجه به تولید از کمبود اقلام و مواد غذایی اساسی مردم جلوگیری می‌کند و باعث افزایش عرضه آن می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال شکست جمهوری اسلامی هستند، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای جلوگیری از پیشرفت و عظمت این نظام تلاش کردند و این امر نشان دهنده ترس آنان از اسلام است.

امام جمعه موقت قشم  افزود: ما امروز در دنیا عزت داریم و دشمنان از همین عزت و اقتدار ما هراس دارند.

وی ادامه داد: شرکت مردم در انتخابات ۲ تاثیر بر کشور دارد که اولی حضور مردم است و دوم انتخاب فرد اصلح به شمار می‌رود.

بهره‌مند تصریح کرد: حضور حداکثری، تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی است و انتخاب فرد اصلح به افزایش قدرت کشور، بهبود وضعیت اقتصادی و رفع مشکلات کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شخص تاثیرگذار در کشور است، تاکید کرد: دولت فعلی با تحرک و توجه بیشتر در مدت زمان باقی‌مانده از دوران خدمت خود وضعیت معیشت مردم را بهبود بخشد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4796

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *