امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | امام جمعه قشم: نباید پایه‌های غذایی کشور دست دشمنان باشد

امام جمعه قشم: نباید پایه‌های غذایی کشور دست دشمنان باشد

منتشر شده در ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳
غذایی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از  فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم بیان کرد: هم اکنون در تولید نهاده های دامی و غذایی مشکلات عدیده ای وجود دارد که نیاز است وزارت جهاد کشاورزی و دولت با کاهش و قطع وابستگی، زمینه تامین نیاز کشور را به این تولیدات برطرف کنند.

وی با بیان اینکه برخی استعلامات برای ایجاد یا گسترش واحدهای تولیدی ۱۰ سال طول می کشد، افزود: جای سوال است که قانونی که برای تسهیل در تولید وضع شده چرا باید به مانعی برای تولید تبدیل شود؟

خطیب جمعه قشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بالا و چندنرخی بودن میوه و تره بار در شهرستان قشم، افزود: اصناف و فرمانداری باید در این موضوع ورود کنند تا مردم از این بلاتکلیفی و هزینه‌های سرسام آور نجات پیدا کنند.

وی با انتقاد از نبود جاگاه مناسب برای خرده فروش‌ها، دست فروش‌های میوه و همچنین نبود نظارت‌ها، گفت: همه باید دست به دست هم دهند و این مشکل را حل کنند؛ چرا که مردم در وضعیت بدی قرار دارند و برای تهیه حداقل‌های نیاز روزمره هم در مضیقه هستند.

امام جمعه شهرستان قشم همچنین با اشاره به نامه تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچوف و پایان حکومت کمونیست ها در شوروی بیان داشت: امام (ره) با بینش خود پرونده کمونیسم را پیچید و ما امیدواریم با خون حاج قاسم سلیمانی، امپریالیسم و صهیونیسم را به زباله دان تاریخ بیندازیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: ایام شهادت این شهید والامقام، فرصتی مناسب برای ساختن جوانان انقلابی برای آینده این مرز و بوم است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9740

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات