امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳
صفحه نخست | اخبار قشم | امام جمعه قشم: مسئولان در تامین تجهیزات مورد نیاز نیروی دریابانی قشم اقدام کنند

امام جمعه قشم: مسئولان در تامین تجهیزات مورد نیاز نیروی دریابانی قشم اقدام کنند

منتشر شده در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸
دریابانی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن بزرگداشت این ایام و تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام علی (ع) به روز قدس و وقایع اخیر پیرامون مسجدالاقصی و قدس اشاره و افزود: مقاومت فلسطین با حمایت ایران و قطع امید از کشورهای عربی روز به روز در حال جوانه زدن و دفاع از ارزش‌های ملت فلسطین موضوعی که خواب را از چشم غاصبان گرفته و ما معتقدیم که به پیروزی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روز قدس به خوبی و به درستی از طرف بزرگ‌مرد تاریخ اسلام امام خمینی کبیر نامگذاری شد، اظهار داشت: روز جهانی قدس و مقاومت برای یادآوری یک موضوع انسانی اسلامی است و نباید آنرا در حد موضوع ملت فلسظین و یا یک موضوع عربی تقلیل داد.

امام جمعه قشم تصریح کرد: جهان اسلام بیش از پیش نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و نباید گذاشت مسائلی که الان در کشورهای اسلامی همه را آزار می‌دهد به نفع دشمنان با همین وضعیت به جلو برود.

حاجبی در ادامه گفت: برادران و خواهران افغانستانی سال‌هاست که در قشم زندگی و کار می‌کنند که این خود یک فرصت است اما اشتغال و سایر مسائل مرتبط اجتماعی این عزیزان نیازمند سازماندهی و مدیریت است تا شاهد بهبود وضعیت در این راستا باشیم.

امام جمعه قشم در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه دوم به فعالیت‌های نیروهای نظامی و انتظامی در قشم اشاره و افزود: جای گلایه دارد که آنگونه که مسئولان مربوطه آنگونه که باید به تامین نیازها و تجهیزات مورد نیاز این نیروها در قشم آنگونه که باید اهمیت نمی‌دهند.

وی گفت:‌ متاسفانه کماکان مشاهده می‌شود با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره کار به وسیله این عزیزان به دلیل کمبود ساختمان و عدم ندیدن سازه‌ها و ساختمان‌ها در کانکس دنبال می‌شود که این وضعیت به هیچ وجه زیبنده نیست.

حاجبی فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی را گرامی داشت و افزود: سپاه آبروی نظام است و اگر امروز ایران اسلامی از اقتدار کافی برخوردار است به دلیل وجود این نیروی الهی است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13581

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *