امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰
صفحه نخست | اخبار قشم | امام جمعه قشم: امنیت حاصل همدلی مردم، نظام و نیروهای امنیتی است

امام جمعه قشم: امنیت حاصل همدلی مردم، نظام و نیروهای امنیتی است

منتشر شده در ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۸
همدلی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره قشم افزود: حادثه انهدام لانه جاسوسی صهیونیست‌ها در اربیل مرکز اقلیم شمال عراق بخشی از عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج) بود که رسانه‌ای شد.

وی با اشاره به اینکه انجام این عملیات و سایر عملیات های عزت آفرین سربازان گمنام حکایت از اشرافیت کامل آنان به تحرکات موجود در اطراف کشور دارد، ادامه داد: امنیت حاصل همدلی مردم، نظام و نیروهای امنیتی کشور در ارتش، سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات است که در این میان سربازان گمنام در مجموعه های یادشده به خوبی توانسته اند مردم را همراه کنند.

خطیب نماز جمعه قشم اضافه کرد: لانه‌های جاسوسی صهیونیستی در اطراف کشور باید منهدم شود که این امر به عنوان یک هدف بلند مدت در نظر گرفته شده است.

حاجبی تصریح کرد: ساعت یک و بیست دقیقه بامداد (جمعه ۱۳ دی ۹۸) و حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، که منجر به شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج «قاسم سلیمانی» شد هیچگاه از حافظه تاریخی مردم ما پاک نخواهد شد و حرارت آن نیز سرد نمی‌شود و همین امر رعب و وحشتی را در دل دشمنان قرار داده است.

وی با تبریک عیدهای نیمه شعبان و نوروز افزود: عید اصلی شیعیان امام زمان(عج) است که در ادعیه و روایات نیز به آن اشاره شده است.

امام جمعه قشم در ادامه با بیان اینکه بیمارستان این شهر و مسایل مربوط به آن نباید دستاویز انگیزه‌های سیاسی شود، بلکه مسوولان باید مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند، اظهار داشت: اصرار بر این‌ که مسوولان با گرایش حزبی مشابه بر مسند قرار گیرند، باعث شده که بیمارستان ثبات مدیریتی نداشته باشد.

وی توضیح داد: بیمارستان قشم که مردم باید در آن احساس امنیت و آرامش داشته باشند، هم اکنون عامل استرس شده و مسوولان علوم پزشکی باید برای این وضعیت یک فکر اساسی بکنند.

بی‌شک بهره‌مندی ایران اسلامی و پهناور از نعمت امنیت پایدار و آرامش کم نظیر آن هم در شرایط پر تهدید و پر تلاطم جاری در جغرافیای راهبردی پیرامونی و مواجهه با روندهای تهدیدزای ناشی از سیاست‌های قدرت‌های استکباری برای آینده منطقه، مرهون همت، همدلی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه نقش آفرینی‌های وزارت اطلاعات بعنوان چشم بینا و بیدار نظام در پایش دقیق و همه جانبه تهدیدات و مخاطرات و برخورد هوشمندانه، قاطعانه و مقتدرانه با آن‌ها است.

همزمان با عید اعظم ولادت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان آغاز می‌شود؛ مدافعانی که از حریم نام وطن و جان و مال و ناموس میهن اسلامی دفاع می‌کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12793

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات