امروز : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱
صفحه نخست | اجتماعی | امام جمعه بندرعباس: تمام مولفه‌ها برای تحقق شعار سال در کشور آماده است / مسئولان برنامه‌ریزی کنند

امام جمعه بندرعباس: تمام مولفه‌ها برای تحقق شعار سال در کشور آماده است / مسئولان برنامه‌ریزی کنند

منتشر شده در ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۵
امام

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ، امام جمعه بندرعباس،در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به فرارسیدن سال جدید و نامگذاری این سال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شعار سال جاری را در راستای شعار سال‌های قبل ترسیم نمودند.

وی افزود: رهبری با نگاه بلند و تاکید بر توان داخلی امسال را سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند تا از ظرفیت‌های داخلی برای رونق تولید استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: تمام راهکارها و مولفه‌های تحقق شعار امسال در کشور وجود دارد و بایستی مسئولان کشور با برنامه ریزی دقیق زمینه تحقق آن را فراهم کنند.

عبادی زاده  تصریح کرد: تحقق این شعار نیازمند عزم جدی مسئولان کشوری است تا با مانع زدایی از فرآیند تولید و خدمات و اشتغال در کشور و پشتیبانی از اشتغال موجود در کشور، راه پیشرفت و اقتدار ملی تداوم یابد.

وی گفت: هرمزگان هم یک استان مهم و اثرگذار در کشور است که از آن به عنوان پیشانی اقتصادی کشور یاد می‌شود و اگر توجه لازم به این استان بشود شاهد رشد همه جانبه در کشور خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: کشور در حال حاضر در بین برترین اقتصادهای دنیا قرار دارد و با تحقق شعار سال می‌توان رتبه کشور را ارتقا داد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: اقتصاد کشور به رغم تمام هجمه‌ها و تحریم‌ها توانست همچنان در میان اقتصادهای برتر قرار دارد و اقتصاد کشور یک جایگاه مهم و تاثیرگذار است.

وی در بخش پایانی خطبه با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت و تبریک این روز اظهار داشت: فرهنگ انتظار موجب می‌شود ملت‌ها امید خود به آینده را از دست ندهند.

عبادی زاده گفت: وجود منجی در قرآن و آموزه‌های اسلامی مورد تاکید است و تمامی ائمه بر وجود منجی آخر الزمان تاکید دارند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4792

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *