امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
صفحه نخست | اقتصادی | افزایش حمل بار و تخلیه محمولات در راه آهن هرمزگان

افزایش حمل بار و تخلیه محمولات در راه آهن هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۴
افزایش حمل بار و تخلیه محمولات در راه آهن هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم، علیرضا نصیری برازنده سرپرست راه آهن هرمزگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افزایش میزان حمل و تخلیه محمولات و فعال شدن اکثر خطوط تخلیه دراین اداره کل خبر داد.

سرپرست راه آهن منطقه هرمزگان افزود: در هفت ماهه سپری شده از سال جاری، ۹۴ هزار واگن به تناژ ۵ هزار و ۷۰۹ تن به خطوط تخلیه این اداره کل واگذار و عملیات تخلیه صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تعداد واگن ۱۰ درصد و در تناژ ۱۲ درصد رشد را شاهد بوده ایم.که این میزان از حجم بار باعث شده اکثر خطوط تخلیه فعال و عملیات تخلیه در آنها صورت پذیرد.

بیش از ۷۴۰ هزار نفر جهت مسافرت و خدمات ریلی استفاده کردند

نصیری برازنده در ادامه گفت: عملکرد کلی تخلیه و بارگیری این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل با تخلیه و بارگیری ۱۶۵ هزار واگن به تناژ ۹ هزار و ۸۸۶ تن در تعداد واگن ۶ درصد و در تناژ ۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: بیشترین محمولات بارگیری و تخلیه شده دراین مدت را مواد معدنی، کانتینر، مواد و مشتقات نفتی، آهن آلات و گوگرد برشمرد.

سرپرست راه آهن منطقه هرمزگان در ادامه ابراز داشت: تا پایان آبان ماه سال جاری، بیش از ۷۴۰ هزار نفر جهت مسافرت، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=17278

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات