امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱
صفحه نخست | اخبار قشم | افتتاح پروژه جاده دوربنی به گامبرون همزمان با سفر استاندار محترم به شهرستان قشم

افتتاح پروژه جاده دوربنی به گامبرون همزمان با سفر استاندار محترم به شهرستان قشم

منتشر شده در ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳

پروژه جاده دوربنی به گامبرون همزمان با سفر استاندار محترم به شهرستان قشم افتتاح شد.

افتتاح پروژه جاده دوربنی به گامبرون همزمان با سفر استاندار محترم به شهرستان قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ با حضور دوستی استاندار هرمزگان، فرماندار قشم، محمدحسینی و شیخ محمدصالح امینی،  حاجبی امام جمعه شهر قشم ، آشوری و خانم جراره و مرادی نمایندگان مجلس و شرفی ریس ادراه راه استان و جمعی ازمدیران کل ، بخشداران شهرستان اعضای شورای اسلامی روستای دوربنی و شیخ عبدالسلام ملازاده دهیار و جمعی از اهالی روستاهای غرب جزیره پس از پیگیریهای مورد تحسین آقای ملازاده این جاده افتتاح گردید.

در این مراسم ملازاده از دستور تکمیل این پروژه توسط استاندار و پیگیریها و رایزنی فرماندار و همکاری اداره راه و حمل و نقل استان و شهرستان و همچنین از اداره مدیریت و برنامه ریزی استان تشکر نمودند.

ایشان افزودند: این جاده کمک بسیارزیادی برای صیادان جهت دسترسی به ساحل جنوبی دارد و همچنین مسیر گردشگران به ساحل جنوبی را نزدیک و بار ترافیک از جاده اصلی را کم میکند ایشان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان خدمت بویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی تکمیل این پروژه را حاصل توجه دولت سیزدهم به مناطق محروم خواند.

وی افزود: بنده در مراجعه هایم بخصوص به فرماندار محمد حسینی و اداره های ذی ربط کمال همکاری و همراهی عزیزان مسول را در درخواستها و پیگریهایم مشاهده کردم و از خداوند متعال خواهان توفیق خدمت هر چه بیشتر از پیش برای مسولین عزیز را دارم .

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24032

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات