امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | افتتاح ساختمان جدید دادگستری، هدیه رییس قوه قضاییه به مردم بشاگرد

افتتاح ساختمان جدید دادگستری، هدیه رییس قوه قضاییه به مردم بشاگرد

منتشر شده در ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶
ساختمان جدید

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مجتبی قهرمانی روز سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری بشاگرد اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴ هزارمتر مربع و با زیربنای ۸۰۰ متر با کیفیت مناسب ساخته شده و در اختیار مردم شریف بشاگرد قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هزینه احداث این ساختمان مستقیما از طرف ریاست محترم قوه قضاییه تأمین شده و افزون بر ۹۶ میلیارد ریال هم برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

قهرمانی با اشاره به وظایف و مأموریت های دستگاه قضایی در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه حفظ کرامت ،افزود: بدون تردید یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی حفظ کرامت همکاران و مراجعان است و به طور قطع افتتاح این ساختمان، گامی اساسی در راستای ارتقاء و توسعه کمی و کیفی امکانات رفاهی و تسهیل روند دسترسی بهتر و بیشتر مردم به خدمات قضایی به شمار می رود.

 وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در تلاش است، با توجه به تاکیدهای ریاست محترم قوه قضاییه، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره‌برداری از طرح ها و پروژه‌های عمرانی در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان خود و مراجعه کنندگان فراهم سازد.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل و افتتاح پروژه های در حال احداث در اقصی نقاط استان هرمزگان، در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهش اطاله دادرسی و شتاب بخشی به ارائه خدمات قضایی به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

شهرستان بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و از جمله مناطق محروم این استان و کشور است که البته در سالهای اخیر اقدام های خوبی جهت عمران و آبادانی این منطقه برداشته ، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12734

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات