امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
صفحه نخست | اجتماعی | استقرار ۱۲ سازه ایستگاه نوروزی پلیس در هرمزگان

استقرار ۱۲ سازه ایستگاه نوروزی پلیس در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳

فرمانده انتظامي استان از استقرار 12 ايستگاه نوروزي براي خدمات رساني به گردشگران در سطح استان خبر داد و گفت: قطعا توجه به هشدار هاي پليس در کاهش جرائم تأثيرگذار است.

استقرار 12 سازه ايستگاه نوروزي پليس در هرمزگان
به گزارش پایگاه خبری قشم،‌ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار داشت: در راستای ارتقاء نظم امنیت و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سطح استان هرمزگان علاوه بر استقرار گشت های محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری و فعالیت یگان های اجرایی پلیسی، ۱۲ ایستگاه نوروزی پلیس خبر داد.
وی بیان کرد: ۱۲ ایستگاه نوروزی پلیس شامل ۵ ایستگاه در سطح شهرستان بندرعباس (میدان دفاع مقدس، بوستان ساحلی سورو، پارک غدیر، پارک صدف، پارک دولت)، استقرار ۲ ایستگاه نوروزی در سطح جزیره قشم وهمچنین درورودی شهرستان های میناب، رودان، بندرخمیر، بندرلنگه و حاجی آباد هر کدام یک ایستگاه نوروزی پلیس به منظور امنیت بیشترمردم، آگاهسازی و خدمات رسانی برای مسافران نوروزی راه اندازی شده است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به شعار نوروزی پلیس با عنوان”آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت”، امنیت را اساسی‌ترین مطالبه به حق مردم و مسافرین عنوان و تصریح کرد: پلیس در انجام وظایف خود با مجرمان با قاطعیت مقابله کرده و در خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی مهرورزی را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز مردم با آگاهی کامل؛ مقابله و مبارزه با انواع آسیب های اجتماعی را سرلوحه کاری خود می دانند، افزود: در حوزه تأمین امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت برنامه های مختلفی در ایام نوروز و در طول سال توسط پلیس استان دنبال می شود که همه در راستای پاسخگویی به دغدغه های مختلف مردم از جمله مبارزه با اعتیاد، سرقت، شرارت و هنجارشکنی است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22322

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات