امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
صفحه نخست | اجتماعی | استاندار: ۲هزار آزمایش کرونا از مسافران ورودی به هرمزگان گرفته شد

استاندار: ۲هزار آزمایش کرونا از مسافران ورودی به هرمزگان گرفته شد

منتشر شده در ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰
مسافران

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا، فریدون همتی ، استاندار هرمزگان ، روز شنبه در ارتباط زنده تصویری با رییس جمهوری در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: نتیجه آزمایش هفت نفر از این مسافران مثبت بود که تدابیر لازم در خصوص قرنطینه این افراد اندیشیده شد.

وی ادامه داد: افزون بر ۶۰۰هزار نفر در بازه زمانی یاد شده وارد هرمزگان شدند که نشان دهنده افزایش ۱۵ درصدی مسافران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و کاهش ۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: درآمد حدود ۳۷ درصد کسبه استان از آغاز شیوع کرونا تا کنون به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و تصمیم‌های ستاد ملی و استانی کرونا باید به گونه ای باشد که در کنار حفظ سلامت، معیشت مردم هم دچار خلل نشود.

همتی افزود:  برخی نواقص وجود دارد اما نباید اتفاقات خوبی که در زمینه مدیریت بیماری کرونا با همراهی مردم رخ داده نادیده گرفته شود و امید می رود با تدوام شرایط مناسب فعلی، این استان در هفته دوم تعطیلی‌های نوروزی نیز شرایط خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به تداوم فعالیت‌های عمرانی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس که یکی از پروژه های شاخص هرمزگان به شمار می رود با روند مطلوبی در حال انجام است و در تعطیلات نوروز هیچ یک از فعالیت های عمرانی و تولیدی متوقف نشده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4803

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات