امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
صفحه نخست | اجتماعی | استاندار: ۲هزارو ۳۰۰ بازرس بر فرآیند انتخابات در هرمزگان نظارت می‌کنند

استاندار: ۲هزارو ۳۰۰ بازرس بر فرآیند انتخابات در هرمزگان نظارت می‌کنند

منتشر شده در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
بازرس

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا،فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست با اعضای هیات بازرس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان افزود: هیات های بازرسی و اطمینان خاطر شهروندان از سلامت فرآیندهای اجرایی پیش و حین انتخابات و مرحله شمارش آراء در افزایش مشارکت مردم  نقش مهمی دارد.

وی بیان داشت: یکی از جلوه های زیبای انتخابات در ایران، مشارکت مردم در تمامی مراحل انتخابات است و با انگیزه خوبی که بویژه از سوی نیروهای مردمی برای مشارکت در بخش بازرسی، اجرا و نظارت وجود دارد، پیش بینی می‌شود مردم استان در انتخابات پیش روی مشارکت بالایی داشته باشند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی به‌منظور پشتیبانی از برگزاری انتخاباتی باشکوه، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا، شعبه ها و صندوق‌های اخذ رای افزایش پیدا خواهد کرد که مردم با آسودگی خاطر بیشتری بتوانند در انتخابات مشارکت کنند.

همتی اضافه کرد: به تبع افزایش شعبه های اخذ رای، دامنه نظارت و بازرسی نیز باید توسعه پیدا کند که برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید از افراد کارآزموده و با انگیزه استفاده شود.

وی بر تقویت کمیته حقوقی هیات بازرس انتخابات هرمزگان نیز تاکید کرد و گفت: افرادی که در این کمیته به کار گرفته می‌شوند باید بر قوانین تسلط کامل داشته باشند که بتوانند به‌صورت آنی ابهامات هیات های اجرایی، مردم و غیره را رفع کنند.

گفتنی است: سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۹۹۶۹۹۶، کد دستوری #۱*۳۱۲۲*۶۶۵۵*، شماره تلفن ۰۷۶۳۳۶۱۰۵۶۴ و سامانه شکایت‌های انتخابات در وب سایت اطلاع رسانی استانداری هرمزگان به نشانی WWW.HORMOZGAN.IR به منظور تسهیل ارتباط مردم، داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی با دبیرخانه هیأت بازرسی استان راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات