امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲
صفحه نخست | اجتماعی | از ابتدای سال تا کنون؛ یک هزارو ۲۰۰ فرصت شغلی در استان هرمزگان ایجاد شد

از ابتدای سال تا کنون؛ یک هزارو ۲۰۰ فرصت شغلی در استان هرمزگان ایجاد شد

منتشر شده در ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
شغلی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، جلیل تراهی روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه قشم افزود: ایجاد فرصت‌ های شغلی مناسب و استقلال اقتصادی مددجویان کمیته امداد از جمله محورهای فعالیتی این نهاد است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت جامعه، وام قرض الحسنه برای خود اشتغالی به یک میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: بانک‌های مختلف در استان هرمزگان برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا، مسوولیت اجتماعی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: همچنین کارمندان بانک‌ها در مرکز استان هرمزگان با گلریزان، تعهد شخصی خود را نسبت به مردم انجام میدهند که این امر می‌تواند به شهرستان‌ها نیز تسری پیدا کند.

تراهی بیان کرد: با توجه به بخشنامه های ابلاغی انتظار می‌رود که بانک‌ها عامل نسبت به تسهیل در ضمانت‌ وام‌های قرض الحسنه با کمیته امداد همراهی داشته باشند.

وی گفت: یکی از دلایل استقبال نکردن مددجویان کمیته امداد از وام های خود اشتغالی، بحث تضامین است که این مشکل باید به روشی همدلانه رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان، فرماندار قشم و مسوولان بانک‌ها صبح امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6796

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *