امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
صفحه نخست | اقتصادی | ارتقا سطح ایمنی تردد در جاده‌های استان

ارتقا سطح ایمنی تردد در جاده‌های استان

اخبار :
منتشر شده در ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۴

 استاندار هرمزگان گفت: ارتقا سطح ایمنی تردد در جاده‌های استان و افزایش امنیت تردد مردم هدف اصلی اصلاحِ محورهای شهری و روستایی است.

ارتقا سطح ایمنی تردد در جاده‌های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم، مهدی دوستی اظهار کرد: ارتقا سطح ایمنی تردد در جاده‌های استان و افزایش امنیت تردد،  پیشرفت زیرساخت‌های گردشگری هرمزگان به‌ویژه در بخش‌های راه، آب و برق براساس سرانه گردشگر اجرا می‌شود که این طرح در واقع جزو موضوعات معطلی بوده که در دولت سیزدهم در سطح ملی با آن موافقت شده است.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های آب و برق جزایر پیش از این براساس سرانه جمعیتی طراحی شده بود اما باتوجه به اینکه در برخی از جزایر هرمزگان به‌ویژه در نوروز تا چهار برابر جمعیت ساکن، گردشگر داریم، برای خدمات رسانی مناسب به گردشگران و مسافران با مشکل مواجه بودیم که رفع این چالش دیرینه و پنهان نیز در دستور کار دولت مردمی است.

دوستی که پیشرفت در حوزه اقتصاد دریامحور را از اولویت‌های مهم خود می‌داند، عنوان کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور از جانب ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب، فرصت استثنایی برای رشد و پیشرفت روزافزون مناطق ساحلی به ویژه استان هرمزگان است که باید غنیمت شمرده شود.

وی تصریح کرد: بنابراین ضرورت دارد مسوولان متولی هرچه سریعتر، موانع و مشکلات پیش روی طرح‌های اقتصادی دریا محور را بردارند.

استان هرمزگان با حدود هزار کیلومتر نوار مرزی، بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22096

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات