امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
صفحه نخست | اجتماعی | ارائه خدمات پزشکی آنلاین به اهالی قشم

ارائه خدمات پزشکی آنلاین به اهالی قشم

منتشر شده در ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۶

سرپرست مدیریت هوش مصنوعی و هوشمندسازی سازمان منطقه آزاد قشم از ارایه خدمات پزشکی به قشموندان به صورت آنلاین خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی آنلاین به اهالی قشم
به گزارش پایگاه خبری قشم، احسان عبدل‌زاده سرپرست مدیریت هوش مصنوعی و هوشمندسازی منطقه آزاد قشم با بیان این که با رایزنی انجام شده با یکی از شرکت‌های فناوری کشور، امکان دسترسی سریع و ارزان ساکنین منطقه آزاد قشم به بیش از ۲۵۰۰ پزشک و روان‌شناس با تخصص‌های مختلف به صورت آنلاین فراهم شد.
وی عنوان داشت:‌ ساکنان جزیره قشم می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمد به شهرهای دیگر، فقط با اتصال به اینترنت با بهترین متخصصان کلان‌شهرهای مختلف مثل شیراز، تهران، یزد و دیگر استان‌ها در ارتباط باشند و خدمات پزشکی دریافت کنند.
احسان عبدل‌زاده یادآور شد: در این طرح دسترسی به پزشکان برای روستانشینان و همچنین اقشار تحت پوشش سازمانهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی رایگان می‌باشد و برای برخی دیگر از افراد که متعاقبا اعلام خواهد شد دسترسی با تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است.
عبدل‌زاده تصریح کرد: از آنجایی‌که خدمات به صورت آنلاین ارائه می‌شود، دسترسی به این خدمات از هر نقطه جزیره یا حتی روی کشتی (به شرط اتصال به اینترنت) و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

وی بیان داشت: تمامی ساکنین جزیره قشم شامل ساکنین روستاها می‌توانند از طریق لینک https://www.drsaina.com/landings/qeshm-landing-v2 ثبت نام کنند تا به خدمات فوری و رایگان پزشکی دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22035

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات