امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹
صفحه نخست | اجتماعی | اجتماع مردمی قشم بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند

اجتماع مردمی قشم بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند

منتشر شده در ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴

 آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز (شنبه) با حضور گسترده و با شکوه اقشار مختلف مردم مومن، متدین و انقلابی شهرستان مرزی قشم همراه با ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی برگزار شد که در این اجتماع مردمی بار دیگر ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس با ولایت تجدید میثاق کردند.

اجتماع مردمی قشم بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند

به گزارش پایگاه خبری قشم، در این مراسم با شکوه که در آن زنان، دانش آموزان، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان شهرستانی و سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند، ساحل نشینان نگین خلیج فارس با گرامیداشت یوم الله ۹ دی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا بر تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کردند.

تجمع کنندگان در این اجتماع مردم در حالیکه تمثال های مبارک حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، فریاد «الله اکبر» سر دادند و با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر منافق» انزجار خود را از فتنه گران و جنایتکاران بین المللی اعلام کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این آیین حماسی و انقلابی با شعارهای «خامنه ای در ره حق می کوشد، خون خمینی در رگش می جوشد»، «حیدری ام حیدری مدافع رهبری»، «دست خدا با ملته تا پیرو ولایته»، «ما همه عمار توایم خامنه ای مطیع فرمان توایم خامنه ای»، «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است»، «امت عاشورایی، سازش نمی پذیرد جوان انقلابی، ذلت نمی پذیرد» و «شعار ملت ما پیروی از رهبر است همدلی و اتحاد حافظ این کشور است» بار دیگر ضمن تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همبستگی خود با آرمان های بلند و رفیع نظام اسلامی را ابراز کردند.

قشموندان حاضر همچنین شعار «اسراییل کودک کش مرگت فرا رسیده»، «فریاد یا محمدا غزه شده کرببلا»، «مثلث شوم و پلید ابلیس آمریکا و اسراییل و انگلیس» و «آمریکا، اسراییل عامل هر جنایت این دو رژیم فاسد، باعث هر شرارت» سر داده و بر ضرورت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مردم بی پناه غزه تاکید کردند.

این اجتماعی بزرگ مردمی از ساعت ۹ صبح با حضور انبوه زنان و مردان و اقشار مختلف از جمله روحانیون، دانشجویان و بسیجیان سرزمین آب و آفتاب در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس آغاز شد که هر لحظه به خیل قشموندان افزوده می شود و همه یک صدا با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ۹ دی روز رسوایی فتنه گران است، انزجار خود را نسبت به دشمنی ایادی استکباری به ایران اسلامی اعلام می کنند.

از نکات مهم در مراسم امروز حضور قشر نوجوان و جوان جامعه است که به عنوان نسل های سوم و چهارم در چهلمین سالگرد انقلاب دوشادوش خانواده ها خود به این آیین آمده تا از آرمان های انقلاب و رهبری دفاع کنند و به دشمنان بفهمانند تا پای جان برای کشورمان خواهند ایستاد و دسیسه چینی های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

قرار است حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم تا دقایقی دیگر در این مراسم سخنرانی کند.

در روز نهم دی ماه سال ۸۸ مردم سراسر کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده توسط دشمنان اسلام پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند؛ نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.

پیش از حماسه ۹ دی و حضور انقلابی مردم، مقام معظم رهبری بارها سران فتنه را از قرار گرفتن در توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و دستاویزی برای فشار سنگین بر انقلاب و کشور برحذر داشته بودند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=18678

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات