امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد

منتشر شده در ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷
بهزیستی استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از هرمز، علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان، ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث رسول اکرم(ص)، با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید بهزیستی استان، عنوان کرد: تغییر مدیران با روی کار آمدن دولت های جدید امری طبیعی و پذیرفته شده با هدف چرخش نخبگان و ایده ها است.

وی افزود: ایجاد خلاقیت، نوآوری و ابتکار از اهداف دیگر چرخش مدیران در بخش های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بهره گیری از منابع انسانی داخلی سازمان بهزیستی برای پست های مدیریتی به دلیل آشنایی افراد با نقاط قوت و ضعف سازمان، اقدامات با نتایج مناسبی همراه خواهد بود.

رئوفی در همین خصوص، افزود: توجه و تقویت منابع انسانی در دستگاهای اجرایی به ویژه سازمان بهزیستی زمینه ساز موفقیت آنها در پیشبرد اهداف و برنامه ها است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی با جامعه هدف بزرگی در ارتباط است و کار در این مجموعه بسیار سنگین و طاقت فرسا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: حجم ماموریت های سازمان بهزیستی و کارکنان آن در زمینه های مسائل مرتبط با معلولان، کودکان کار، معتادان و بیماران جسمی و روانی، گسترده است.

رئوفی گفت: بهبود حقوق و مزایای مجموعه کارکنان سازمان بهزیستی با توجه به حجم و گستردگی کار در این مجموعه برای کارکنان ضروری است در دستور کار سازمان مرکزی این مجموعه قرار گیرد.

در این آئین سمیرا جهانشاهی به عنوان مدیر کل جدید بهزیستی استان هرمزگان معرفی و از زحمات دکتر حسن نژاد مدیر کل سابق این اداره کل با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12246

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات